Advertenties


1.6? snel?

Gestart door robinn, 22 mei 2009, 15:29:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

ik heb het tijd geleden gedaan,reedt iets beter,maar veel niet

ik zal niet zeggen dat de 1,6e een straatmonster is,maar je kan hem toch lekker rap maken met de nodige aanpassingen

1 op 11 a 12 is bij mij stads werk,mn record werd vorig jaar gehaalt met 1 op 18.

voorlopig vind ik het lekker zo,ik hoef geen 2.0 16v,dat leeft te veel bovenin,zon blok moet geblazen zijn
eer het leuk gaat worden,maar das persoonlijk.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dirk Kuipers

De 2.0 16v deed mij altijd al wel een beetje denken aan een geblazen motor.. Geef maar eens lekker gas, dan knalt hij er bij 4000 toeren nog eens lekker in (net alsof er dan een turbo inknalt alleen dan net niet zoveel geweld zeg maar)..
De 2.08v is inderdaad geen racemonster.. Dan beter de 1.6 16v.

Paul

Citaat van: NSZD67Coupe op 13 november 2009, 23:43:10

distirbutie riem superstrak gespannen,

klepjes 20/20 gesteld.

:?
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

djo231

Ja ik heb een 2.0 liter automaat. Gisteravond nog een sprint gedaan tegen een laguna V6 en hield me bij tot de 130 daarna ging ik ervandoor maarja niemand weet wat voor een blok ik heb en ook niet hoeveel pk's maar daar komt in Maart verandering in omdat me wagen dan op de test bank gaat. Maar is robbin nog steeds zoekend want zie dat het best een oud topic is?

Paul

Dat moet dan een oude v6 geweest zijn, of hij heeft geen gas gegeven ;)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

djo231

Of je kent mijn blok niet ;)

Paul

Jawel, een 2.08v 115pk met een automaat.
No way dat je het gaat redden tegen een v6.
Ik heb een 2.08v gehad en heb een 2.016v coupe en een laguna v6.
De v6 is op de snelweg een stuk sneller dan de 16v. 0-100km/h maakt niet veel.
of je moet een oude v6 gehad hebben met 160pk
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

djo231

En jij kent mijn blok? Dan zou ik er graag meer info over willen hebben.
Maar het was niet de nieuwste Laguna, ik denk de versie die jij had/heb.

Maarja sommigen mensen geloven het niet allemaal eej en geven een ....... reactie ;) maar ik zal hopelijk in Maart wat meer info er over kunnen vertellen, maar dan vind ik het wel heel erg raar dat iemand met Subaru Impreza mij niet kan bij houden met een sprintje?

En nogmaals voor de mensen die het niet gevolgd hebben, ik ben nu al 4x naar de Renault geweest en die weten ook niet wat voor een motorblok erin heb liggen. De auto is in 2001 ingevoerd vanuit Italië (vraag me niet waarom). Maar deze heeft wel een ongeluk gehad rechts-voor. Hierdoor is de motor ook geraakt en verwijderd en er een andere in gegaan, maar wat voor 1?

Maarja ik weet wel beter en blijf erbij :)  

Dirk Kuipers

Hehe... Een subaru die jou niet bijhouden kan? Dan moet er een beest in liggen.. Een subaru in een sprintje heeft ook nog eens voordeel met zijn 4 wiel aandrijving... Die hou ik straks nieteens bij als mijn auto klaar is in een sprint... Ik sta nog te spinnen voor het stoplicht als hij al lang en breed weg is ben ik bang..

Sorry, maar dan heeft er echt iemand in die subaru gezeten die niet een sprintje doen wou of die gewoon echt niet kon rijden (dat laatste kan ik ook niet geloven, want zelfs dan moet hij nog snel weg kunnen komen in een sprint)...

Stefan

Je hebt ook "gewone" Subaru Impreza's hoor.... :D :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

djo231

Het was een impreza met turbo wat ik zeker weet, een blauwe zonder stickers wel die lelijke velgen eronder goud dus.

En of het een vier-wiel was weet ik niet, maar met doorspinnen heb ik nergens last van, die van mij spint (bijna) nooit is ook snel weg.

Maar zoals ik al eerder zei, ik weet in Maart meer maar ik ga proberen om er sneller achter te kunnen komen.

Dusja, we kunnen blijven zeuren over het feit dat een ''Megane'' dat niet zou kunnen, maar dat is een ''Megane'' motor, ik weet niet wat voor een motor ik heb of wat dan ook, anders zou ik er toch niet over beginnen? Lijkt mij tenminste anders zou ik mezelf erg voor l*l zetten snapje, zoals sommigen proberen te doen.

Maar zolang ik en de andere die het gezien hebben het ook geloven ben ik al blij genoeg ;)

Stefan

Zo is dat...

Laat in Maart dan maar eens een uitdraai van een officiele vermogenstestbank zien ;)
En anders spreken we af dat we gewoon een keer een wedstrijdje gaan doen om het te testen... :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Citaat van: djo231 op 14 november 2009, 20:05:22
Het was een impreza met turbo wat ik zeker weet, een blauwe zonder stickers wel die lelijke velgen eronder goud dus.

En of het een vier-wiel was weet ik niet, maar met doorspinnen heb ik nergens last van, die van mij spint (bijna) nooit is ook snel weg.


Woh dus naast een fantastische motor hebben ze ook nog 4x4 in je auto ingebouwt :o
Want anders zou je met zoveel vermogen flink moeten doorspinnen ;)

Daarnaast is het allemaal wel heel sterk verhaal. Er zijn zeer weinig betaalbare auto's die van een impreza bij een sprint winnen.
Daarnaast vindt ik het raar dat de garage niks kan zeggen over je motor. Iedere aap kan toch zien hoeveel cilinders hij heeft, en of er turbo opzit enzo.

Stefan

Jongens..
Laten we het hier maar ff bij houden Y
Volgens mij heb ik bovenstaande discussie al eens eerder gelezen omtrent de verhalen van Joey en dat leidde ook nergens toe.
In Maart zullen we het zien, want dan gaat ie op de vermogens testbank.. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

djo231

Ja dat klopt Stefan, hier hadden we het al eens over gehad. Maar @ Wrecked klopt dat dacht ik dus ook dat ze het wel wisten en niet dus, niet elke ''aap'' kon het zien anders zou ik mijn mond hier wel over houden :) maar goed zoals Stefan al zei, we zullen het in Maart wel zien.

Maar ik weet niet of deze persoon nog steeds op zoek is naar een Megane?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev