Advertenties


2 verschillede kleuren

Gestart door wouter-coupe, 3 december 2007, 21:01:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wouter-coupe

na het aansluiten van me angelringen deden ze het wel maar ik kreeg 2 verschillede kleur ringen links op foto zat zo kastje tussendraadjes die heb ik toen aangesloten en die werd geel.. de rechterkant zat geen kastje bij en die is direct aangesloten... en dat gaf blauw licht .Toen dacht ik dat het aan dat kastje lag.Dus toen heb ik het kastje ertussen uitgedaan (kastje splitst naar mijn weten alleen de 4 kabels over in 2)
en toen deed ie het helemaal niet meer... na het kastje er weer terug tussen de draadjes heb gezet deden de ringen het niet meer.Heel wazig.

Verder heb ik er 2 losse spannings regelaars bij gehad en een vage tekening...

hier volgen enkele foto's

bijgeleverde tekening met spanningsregelaars...




het kastje



de 2 verschillende kleuren 8)7




wie kan me helpe met dit naar mij idee vage probleem.Tevens doet de rest van de verlichting het perfect.


M.v.g.

Wouter





Alex Verloop

ff aan de onderkant van je angeleyes de ledjes eruit trekken... en 4 nieuwe bestellen.. heb je alles dezelfde kleur :)

wouter-coupe

#2
oke dus bij me gele lamp er 4 eruit hale blauwes maar das dus gewoon die 2 rubbere doppen eraf en dan 2 ledjes eruit en dan weer 2 nieuwe erin.... maar ik snap dan niet waarom er in 1 set 2 verschillende soorten kleurenzitten ... iemand eventueel foto van hoe of wat ledjes demonteren

(edit)

.nu alleen nog de vraag moet ik die spannings regelaar gebruiken ja of de nee?

m.v.g.

Nick Mattheus

je bent best dat je ze in de andere ook verwisselt Y

omdat deze mss ook een iets andere kleur hebben ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Alex Verloop

Dat bedoelde ik ook Nick ;) Maar was miss niet helemaal duidelijk  :q

wouter-coupe

#5
oke wie kan me vertelle welke ik moet hebben? 3mm leds heb ik nog verdere gegevens nodig.

deze toevallig?
http://www.ledtuning.nl/catalog/product_info.php?cPath=37&products_id=42

moet er dan nog een spannings regelaar tussen of moet ik  als ik de oude eruit heb de nieuwe erin solderen?:D



M.v.g.

Wouter

Alex Verloop

Heb geen idee waar die "verdeler/omvormer" voor is. Tot nu toe nog geen angeleyes tegengekomen met zo'n ding ertussen.

Welke leds je moet hebben. demonteer eerst de oude en u zult het antwoord zelf vinden

wouter-coupe

danku:D doe ik wel als me auto bij de spuiter staat maar bedankt voor de informatie en ik neem aand da ledjes er niet al te lastig uit te halen zijn maar bedankt..


m.v.g.

wouter

Alex Verloop

bij mij ging het per ongeluk, dat me ledjes (inc kabel) ineens op de grond lagen, dus het eruit halen zal hiet het grootste punt zijn. Zitten 2 ledjes per angeleye, dus 4*2=8 in totaal.

Zijn vrij klein... dus als je de oude eruit soldeert en de nieuwe erop, zorg er dan voor dat het tin van beide kanten elkaar niet raakt... scheelt weer een paar ledjes  !-!

Succes

wouter-coupe

oke is goed ik zal het uitgaan zoeken ik bestel er gewoon een stuk of 12 altijd goed:P dinge koste geen drol

bedankt voor de reacties.

m.v.g.

wouter

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev