Advertenties


*@#$% hebben 2 krassen op mn auto gemaakt

Gestart door vdwaldennis, 9 april 2006, 12:35:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vdwaldennis

Het is weer zover. Nadat zo'n 6 weken geleden mijn motorkap is hersteld van een grote kras, is er vanacht een grote kras over de motorkap getrokken en over de gehele zijkant van de auto.   l-
Klotebuurt...iemand die schijnbaar iets tegenmij heeft waar ik niets vanaf weet.
Zit er aan te denken om maar een goedkoop autootje te kopen en de megane van de hand te doen.
Heel erg ### want er moet nog wat aan gedaan worden, zoals blacklook achterlichten monteren en de evo spoiler. Maar de auto staat gewoon niet veilig hier dus moet er goed over nadenken.  N

Edgar

Of je auto voorzien van een alarm en een webcam op je auto richten...

vdwaldennis

nee wat betreft de webcam ben ik al op uit gekeken. Ik heb de auto niet direct voor mijn huis staan namelijk. En de ene keer staat hij aan de achterkant van het huis en een andere keer aan de voorkant. De afstand van af het huis is te groot daar heb ik dure camera's voor nodig.

Citaat van: rs50jochem op 20 augustus 2006, 13:11:20
Mogelijk is het niet eens een buurt bewoner maar iemand die op een ander vlak met jou een relatie heeft..

Geen idee, het moet wel een buurtbewoner zijn. Het gekke is dat het altijd gebeurd als de auto aan de achterkant van mijn huis staat. En de weken dat hij aan de voorkant stond is er niets gebeurd. Helaas waren alle parkeerplaatsen gisteren bezet en moest ik de auto aan de achterkant zetten...

vdwaldennis

Vanmiddag ga ik langs een schadeherselbedrijf om een afspraak te maken.
Ik heb geluk dat ik een maand geleden een no-claim-beschermer bij mijn polis heb laten opnemen. Nu kan ik de schade laten herstellen zonder dat mijn no claim om laag gaat.
Een echte aanrader om te doen dus, voor 45 euro per jaar heb ik dat nog wel over.
Vanaf volgende week ga ik in Breda op kamers vanwege mijn studie. Ik denk dat ik de auto voortaan maar daar laat staan want in Deventer staat hij niet veilig genoeg.

Marc H.

#19
Wel klote, die krassen. Maar eventjes ter info over die noclaimbescherming: de vlag dekt niet de lading. Heb laatst mijn coupeetje ingeruild voor een Megane 2 en daarbij een nieuwe verzekering met noclaimbescherming. Gevraagd hoe dat in elkaar zat, want zo'n produkt moet zich natuurlijk zelf terugbetalen. Anders zou ik elk jaar mijn auto even laten bijspuiten en bewerken. Maar zo simpel is het niet, je gaat wel terug in het aantal schadejaren en bijbehorende noclaimkorting, alleen die wordt door de verzekeringsmaatschappij weer 'aangevuld' tot het oorspronkelijke noclaim%.

Dit is natuurlijk een fantastische manier om mensen binnen te houden met hun verzekering, want als je ooit overstapt, krijg je een royementsverklaring waarin WEL de geclaimde schades zijn verwerkt.

Groeten, M.

p.s. fotootje van mijn 'nieuwe' megane toegevoegd. Oude ingeruild bij www.autowestland.nl.

vdwaldennis

Citaat van: Marc H. op 23 augustus 2006, 10:02:19
als je ooit overstapt, krijg je een royementsverklaring waarin WEL de geclaimde schades zijn verwerkt.

zou kunnen inderdaad maar dan blijf ik bij deze verzekering. Ik heb meerdere verzekeringen daar lopen en zal niet meer overstappen in principe. Dat heb ik al een keer gedaan namelijk en ik ben uiterst tevreden over de afhandeling van deze verzekering.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev