Advertenties


*@#$% hebben 2 krassen op mn auto gemaakt

Gestart door vdwaldennis, 9 april 2006, 12:35:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vdwaldennis

Ik kwam vandaag tot de ontdekking dat ze twee krassen op mijn auto hebben gemaakt.
Een is zo'n 10 cm op het zijscherm
En de ander is helemaal over de motorkap getrokken.
Klootzakken... >:(
Hoeveel € schade zou dit wezen?

Stefan

ik denk dat als ik dat zou hebben bij mijn auto, dat ik het voor zo'n 300 euro wel weer zou kunnen laten spuiten, maar dat is dus zwart(werk)
Hangt er ook vanaf hoe ernstig de schade is uiteraard
via officieele taxatie kom je een heeeel stuk hoger uit voor een motorkap en zijscherm denk ik N
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

pieter

check ff het volgende web adres: www.autoschade-online.nl
spuiten motorkap: €125-175 euro.
spuiten zijscherm: €100-150 euro.

Bij mij werd een kras op de motorkap van een staalborstel  >:(
getaxeerd door een schade expert op ongeveer €600,-

doe er je voordeel mee en succes

pieter


Timo Zuiderduin

wat een klote-actie  l-  >:(

als die  :x :x :x :x :x :x nou eens een keer leren met hun poten van andermans spullen af te blijven!!
maar ja, ik vrees dat dit soort #####s altijd wel zullen blijven bestaan.

suc6 in ieder geval met het fixen.

vdwaldennis

thx
Ik hoop dat de verzekering nog iets kan betekenen voor me.

vdwaldennis

bedankt
ik ben 4 schadeherstelbedrijven langs gegaan. Zit zitten allemaal rond de 550-650 euro

Timo Zuiderduin

das niet misselijk!! l-

maar ja, misschien kan je gelijk wat andere delen ook mee laten spuiten in de goede kleur. (kentekenbak, handgrepen, spiegeladapters)

Stefan

zie je,
via officieele schade herstel bedrijven kom je al snel aan dat soort bedragen 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

vdwaldennis

ja is idd niet misselijk
Maar goed, moet maar gebeuren

henk

heb je het waarborg fonds al geprobeerd?

Timo Zuiderduin

waarborgfonds betaald niet uit bij vandalisme!

ze betalen alleen schade die aantoonbaar is aangebracht door motorvoertuigen.
hiervan moet je ook een politierapport hebben.

en dan nog zit je na een heleboel moeite met een eigen risico van 150 euro.

Edgar

Met de WA verzekering ,die iedere Nederlander verplicht is te hebben, zou je een schade als deze ook kunnen verhalen. Meld gewoon dat 1 van je maten tegen je auto is gefietst en daardoor heb jij krassen. Gevolg jij de schade vergoed,je maat niks aan het handje...

henk

hmmm, hoe zou het toch komen dat die premies toch zo hoog worden.. :D
nee hoor, geef je groot gelijk, je betaald er genoeg voor dus.....waarom niet toch?

Edgar

Je moet er ook niet een gewoonte van maken dat valt niet alleen op maar vind ik ook niet nodig. Kleine schades en schades door eigen toedoen gewoon zelf betalen. Eigen schuld dikke bult. Maar vandalisme kan je nergens op verhaeln en is wel iets wat vaker voorkomt dan mag je best even de smalle weggetjes tussen de strenge verzekeringsregeltjes door bewandelen om zo alsnog schappelijk van je schade af te komen. Kennissen van mij hadden een pas gespoten parlemoer lak a 2300 euro net een week op de auto komt er een kras van voor naar achter op dan baal je wel ff. Op dezelfde manier de schade verhaalt op de verzekering en de hele auto nog een keer gespoten. Delen opnieuw spuiten wordt nooit mooi bij parelmoer...

Michel Cijs

hangt van de spuiter af dat laatste ;) maar af en toe is het idd gewoon gebruiken maken vd mazen in de wet

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev