Advertenties


texalarm

Gestart door pinodekip, 15 maart 2006, 09:35:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinodekip

Hoi allemaal,

Ik heb in mijn coupe een texalarm van Renault ingebouwd zitten, maar de sirene doet het niet. De knipperlichten doen het wel en als ik het alarm expres af laat gaan doet ie het voor de rest prima op de sirene na dan.
Ik heb al onder de motorkap gekeken naar de sirene of er draadjes los zitten maar dit is niet het geval, alles lijkt goed aangesloten te zitten.

Nou heb ik dus gelezen dat je de sirene handmatig uit en aan kan doen, maar ik zou niet weten waar je dit kan doen. Of misschien is er wel een ander (voor jullie bekend) probleem?

Nou is mijn vraag dus: is iemand van jullie ook bekend met Texalarm van renault of weet iemand van jullie wat het probleem is of waar ik iets kan aanzetten of misschien zelfs wel een simpele batterij vervangen ofzo ;) Want ik weet het niet???

Alvast bedankt,  Arno

Wouter

Ik heb dit ook gehad met Texalarm en toen is mijn sirene vervangen en daarna deed hij het weer prima :D
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Niels Mensink

Iemand enig idee of er handleidingen staan voor het gebruik van een Texalarm ms-100?
Ik heb gisteren namelijk een cabriolet gekocht waar dit alarm opzit.
het is een handzendertje met twee knopjes.
Het probleem is datik niet weet wat voor functie het kleine knopje heeft N
Wellicht dat iemand hetzlefde alarm heeft, danwel kan zeggen of er handleidingen ergens staan?
Op google kom ik niet ver N

Niels

Niels mensink

Welk texalarm hebben jullie? ook een variant met twee knopjes op dehandzende?R?? heb er namelijk nogal wat vragen over.....mail me nielsmensink@wanadoo.nl

Timo Zuiderduin

Je hebt maar 1 knopje nodig!

met dat knopje zet je hem aan en uit.
bij aanzetten zie je je knipperlichten 1x knipperen en bij uitzetten knippert ie een paar keer.

LET OP!!! je moet de wagen daarbij ook nog met je sleutel afsluiten!!

volgorde van gebruik:

na het uitstappen:
eerst op slot
dan alarm erop

voor het instappen:
eerst alarm eraf
dan slot eraf.

Heb je overigens wel de noodcode ook gekregen? dit als je batterij het bijv. begeeft.
eventueel kan ik van de week de handleiding wel even voor je inscannen.
laat maar even weten of dit nodig is.
p.s. meld dan ook even of je de optionele hellingsdetector erin hebt zitten, hier heb ik ook de handleiding wel voor.

Greetz & Suc6

Niels mensink

Hey! Thankx voor je antwoordt.
Als het niet te veel moeite is en je wilt hem scannen dan graag.. alleen als je er echt tijd voor hebt hoor..
Verder weet ik niet of er een hellingshoeksensor inzit.
Ik weet dat ik maar 1 boekje heb en dat is de montagehandleiding van het alarm.
verder zie ik ook nergens in mijn auto een sensor zitten, terwijl wel het alarm afgaat als je je hand in de auto doet als ie op alarm staat. dus ergens meet ie??
Misschien (ik weet niet hoe het bij andere cabrio's is) dat de sensor boven mijn achteruitkijkspiegel zit? daar zit wel een zwart glazig ding....
Ennuh.. bij mij is het zo dat ik de grote knop gebruik voor het alarm inschakelen en opslot doen van de auto en andersom.
De sleutel van de auto is hiervoor niet benodigd...
Weet jij waar die kleine knop van is dan???
Ook wel klote datik dus geen noodcode heb....:-(


Niels Mensink

?? Waar vraag ik nu een slotje aan?? Oepsie.. dacht dat het mijn topic was 8)7
Hoe kun je trouwens je texalarm ff af laten gaan bij het op slot zetten zodat de achterbuurt waar je parkeert "weet"dat er een alarm in zit?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev