Advertenties


(Elektische) passagiers-spiegel eraf getrapt :(

Gestart door nataz, 29 december 2005, 12:39:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nataz

Na een heerlijk lang kerstweekend kwam ik bij mijn lieve blauwe Megane Coupe (1.6e uit jan '96) om naar werk te gaan en meteen zag ik het: de spiegel aan de passagierskant was eraf getrapt en hing te bungelen aan de elektrische bedrading.  :'( Bij het parkeren hadden we wel de bestuurdersspiegel aan de straatkant ingeklapt, maar vergeten die aan t trottoir in te klappen. Helaas, helaas.

Na bij de politie aangifte te hebben gedaan, is de spiegel nu met duc tape vast geplakt (met behulp van mijn vriend). Alles doet het verder nog: nog steeds elektrisch verstelbaar en de temparatuurmeter doet het ook gewoon.

Ik heb advies nodig van jullie: hoe kunnen we het beste deze spiegel repareren?
De spiegels zijn gewoon zwart plastic en de bovenste gedeelte van de "mount" van de spiegel naar de auto is vernield inclusief t draaigedeelte.

Is zo'n spiegel zelf te repareren en heeft iemand adresjes waar we de juiste onderdelen kunnen kopen? Omgeving Leiden.

Alvast bedankt voor de hulp!

Natascha


Remco v.K.

Wanneer je handig met een spuitbus bent, of iemand kent die handig is: klik

peterachterop

ik heb ook nog wel spiegels te koop.
origineel elektrisch te bedienen en verwarmd.

Kleur geel moeten dus gespoten worden.

nataz

Om even als een echt meisje  :angel: te reageren:

Zit daar dan ook een temparatuur sensor in?
Hoe makkelijk is het om de spiegel te vervangen?

Thanks!
:D

EbOoZ

In de originele zit inderdaad een temperatuur sensor in :D

Het vervangen is volgens mij niet zo moeilijk.

Remco v.K.

vervangen lijkt me het kapje aan de binnenzijde lostrekken, stekker loshalen en dan 3 moertjes losdraaien.

Een andere overweging is M3/M3/etc. spiegels aan te schaffen  ;D

nataz

De spiegels moeten sowieso goed inklapbaar zijn. Ik woon in het centrum van de stad en gelukkig is dit pas de 2e keer schade in 5 jaar in de binnenstad met parkeren.

Maar de kans is dus aanwezig dat het nog een keertje gebeurd  >:( en dan ben ik toch veel te gek op mijn blauwe Megane.

(Moet toegeven dat die M3 spiegels er wel errrrg goed uitzien hoor!)


pilootje

Bij mij is dus afgelopen zomer hetzelfde gebeurt. Heb toen op de sloop een andere gehaald erop gezet, was niet moeilijk... Maar nu gebeurde hetzelfde weer!! NOg geen 4 weken later!!! Nu zit ie dus nog steeds vast met tape, ben dus ook opzoekl naar andere spiegel. Ook electrisch verstelbaar en verwarmd.... Maar eens goed zoeken op marktplaats!

Die kapjes zijn toch over te zetten??

Greencabrio

nou naar mijn ervaring staan er 2 te koop. 1 op marktplaats en 1 set van peter?? Probleem opgelost toch?

EbOoZ

Een link naar de ad op marktplaats zou handig zijn Michael :-X ;D

Greencabrio

die staat in die van remco van K!!!! je moet alleen op het woordje KLIK drukken hahah :D

EbOoZ


Annechien

In Leiden is het in om spiegels eraf te trappen.  >:( Onze spiegel is er ook al afgetrapt vorig oud en nieuw (gelukkig nog de oude versie) .

pilootje

Op Marktplaats staan er ook 2, heb inmiddels al geboden en gekocht... dus word aan gewerkt!

peterachterop

ze zijn er helemaal af ook de sensor bedoel ik?

mijn sensor is overgezet in de m3 spiegel dus dat is zonder.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev