Advertenties


(Mist)lichten

Gestart door Marshall, 29 juni 2005, 00:02:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GVR

Stadslicht moet je ontsteken als je tussen zonsondergang en zonsopkomst buiten de bebouwdekom op de rijbaan parkeerd.Vandaar dat deze verplicht zijn.

Stefan

ik dacht altijd dat ze waren om extra boos onder je booskijker door te kijken......... :) ;D



weer wat geleerd
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EbOoZ

Hahahaha ja die zijn er precies voor gemaakt :)

Michel Cijs

voor als je geparkeerd staat langs de weg......

MB82

Waarom dan stadslicht? en niet buitendebebouwdekom-licht :)

EbOoZ

Ja inderdaad, das nooit weg ;D

Edgar

Enige waar je naar kunt kijken of je wel daadwerkelijk mistlampen hebt en geen verstralers die zien er hetzelfde uit alleen zit er een andere type aanduiding in het lampglaasje... Mocht je verstralers hebben dan kunnen ze je nooit een bekeuring geven voor het onrechtmatig voeren van mistlampen, dan moet ze een bekeuring geven voor het onrechtmatig voeren van verstralers.

ThE-BaKeR

Citaat van: Stefan op 29 juni 2005, 19:37:55
ik dacht altijd dat ze waren om extra boos onder je booskijker door te kijken......... :) ;D



weer wat geleerd
Je mist een lampje Stefan.  :)

Maar wat de mistlampen betreft; ik zie het probleem niet echt van het rijden met mistlampen aan. Als ik een tegenligger tegenkom die de mistlampen aan heeft, hindert mij dat niet. Ik vind het ook niet fel aan de ogen, zoals wel het geval is bij "groot" licht.

Daarnaast lijkt het mij de verkeersveiligheid ten goede te komen. Je ziet zelf 's avonds n?t iets meer en je wordt ook eerder gezien door tegenliggers, want je valt meer op.  :D

Wat is dan het probleem van het rijden met mistlampen aan?  ???

peterachterop


ThE-BaKeR

Op de foto van Stefan z'n koplamp zie je een gat. Daar zit normaal gesproken een fitting met een lampje.

Stefan

#25
ik weet niet welk gat je bedoeld, want ze zitten er toch alle drie in hoor...... ???

Ps. dit is een fase 2 koplamp ;)
die werkt met H7 lampen, voor het lampje van het dimlicht zit een soort kapje (links op de foto)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev