Advertenties


zekeringen

Gestart door martgo, 8 juni 2014, 15:39:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martgo

Hallo allemaal, ik heb sinds kort een Magane cabrio uit 1998 met allerlei problemen opgekocht.
De meeste zijn al opgelost, maar er zijn er nog 2 over
1) de electrische ramen achter doen het niet. Wel als ik er direct spanning op zet maar niet via de schakelaars. De blokkeerschakelaar staat goed. l-
2) mijn mistlampen doen het niet, zowel voor als achter niet. Op het instrumentenpaneel gaan er ook geen controlelampjes branden hiervoor

Weet iemand wat ik kan doen en heeft iemand een overzicht van de zekeringen van de Megane cabrio ?

Verder is het een heerlijke auto om mee te rijden.  8)

fitz

1) -
2) Controleer je schakelaar even, er kan aan de buitenkant een soldering losgekomen zijn. In dat geval: even vastsolderen en klaar.

martgo

Citaat van: fitz op  8 juni 2014, 21:01:42
1) -
2) Controleer je schakelaar even, er kan aan de buitenkant een soldering losgekomen zijn. In dat geval: even vastsolderen en klaar.

Bedankt, bedoel je de gecombineerde licht/mistlamp schakelaar bij het stuurkolom zelf?

RobScénic

Ja, de handel bedoelt hij. Voor wat betreft de ramen, komt er wel spanning op de schakelaars?
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

martgo

Citaat van: RobScénic op 10 juni 2014, 05:37:46
Ja, de handel bedoelt hij. Voor wat betreft de ramen, komt er wel spanning op de schakelaars?

Nee, helemaal niks, terwijl ik wel uitgaande spanning heb op het relais wat bediend wordt met de blokkeerknop.
Weet je toevallig waarom dat dunne draadje op die stekkers bij de schakelaars zit?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev