Advertenties


En toen was het toch nog een beetje winter..

Gestart door Jeroen, 22 december 2007, 15:43:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

Vanmorgen keek ik nadat ik wakker was even uit het raam, ipv de grauwe luchten zoals de afgelopen dagen was het nu helder blauw met een zonnetje.
De bomen nog wit bevroren, dus ik snel mijn kleren aan, bakkie koffie naar binnen gewerkt en op pad.

Hier alvast 5 foto's:


01

02

03

04

05

Alle foto's zijn genomen met de Canon 350D met de Canon 10-22 lens.
Op foto 4 na hebben de foto's een HDR bewerking gehad.

fluissie


peterachterop

mooi, ben gisteren en vandaag ziek thuis gebleven, had anders vannochtend ook hetzelfde gedaan denk ik.

Jeroen

De volgende 5 foto's zijn genomen met de Canon 30D met de Canon 24-105 lens


06


07


08


09


10

Foto 06 t/m 10 zijn geen HDR bewerkingen, alleen in Camera RAW was met shadows en contrast geschoven.

rs50jochem

Was gewoon v/d week mee het bos in geweest met mij.. Dan had je heel de dag door zulke mooie foto's kunnen klikken op een heldere blauwe lucht.. ;)

De 1e 5 zien er voor mij een heel stuk beter uit.. Wat is nu het grootste verschil tussen de 2 lenzen.. Ik zie wel iets.. Maar het kan ook aan de wel/niet RAW (bewerkingen) liggen..

peterachterop

1e is een erg fijne groothoek lens en nogsteeds niet leverbaar voor de olympus...

rs50jochem

Voor mijn gevoel zet die 1e lens idd. de diepte er veel mooier op..

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Paul

Mooie platen Jeroen!
Ik ben vandaag ook op pad geweest (niet zo vroeg), maar het resultaat valt een beetje tegen.
Ik heb echt een groothoek nodig als ik jou foto's zie jeroen.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Jeroen

Wat voor lenzen heb je nu eigenlijk Paul?

De groothoek is inderdaad een topper, zeker voor dit soort foto's

Paul

Ik heb een sigma 70-300apo DG Macro en een standaard Nikkor 28-80 lens, wil eigenlijk nog een sigma 10-20, maar die zijn zo duur.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Jeroen

Vind 2 en 5 toch wel gaaf hoor Paul.
Maar je foto's schreeuwen wel om nabewerking.

Als voorbeeld foto 1 van mij:



Deze was orgineel:


Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

wiebertjuh

Zijn wel super mooie foto's jongens!!

Helaas kon ik er geen maken. Hoewel het dan wel matig kwaliteit is. Anders was ik denk ik ook wel even op pad gegaan. Zoiets vind ik wel mooi.

Maar deze jongeman moest gister van Eindhoven naar Breda om vervolgens naar het noorden te gaan rijden naar Urk. Onderweg kwam ik heleboel mooie omgevingen tegen. zat nog te denken om voor de lol ff zon weg werpcamera te kopen maar had er geen tijd meer voor. Vandaag ook op pad geweest (koerieren) en weer mooie beelden gezien:)

zou een van jullie met dit weer in een luchtballon willen zitten 8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev