Advertenties


15 augustus 2009 - Fullmoon Tuning (België)

Gestart door Nick Mattheus, 9 januari 2009, 20:07:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rs50jochem

Vanaf Hazeldonk is het +/- 30min. rijden.. Ik heb je nummer, ik kan je een sms verzenden als we wegrijden op Hazeldonk....

Kenny Mattheus

@ Jochem, is ok, voor mij is het ook ongeveer zo lang rijden, dan zie ik jullie daar, als je de afrit pakt, net achter de rode lichten zal ik wachten op de 'pechstrook'... Zet wel even je naam bij je bericht, want ik ben al men nummers kwijt, had jou nummer vroeger ook...

groetjes en tot morgen!  !-!
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

rs50jochem

Zo, ik ben weer thuis.. Kenny en Nick thanks voor de begeleiding richting de meeting..!!

Het was warm en de auto's waren ook niet echt je van het maar ik heb me vermaakt.. De paar foto's die ik heb geklikt komen nog online..


Dirk Kuipers

Mooie foto die hierboven!
Wel duidelijk welke jij het mooist vond... :)

matthew

#35
Wij zijn ook weer terug,
de opkomst was mij een beetje tegen gevallen 133 auto's,had er wel een 200 verwacht.

Stonden wel leuke carretjes bij(bij binnenkomst zie je al echt hele dikke auto's das wel anders dan in Nederland),alleen stonden er op deze meeting ook wat mindere.(het was geen selection meeting).

Maar we hebben ons prima vermaakt en heerlijk bijgebruind.

En Michel nog gefeliciteerd met je top 20 prijs!

Foto's van ons volgt nog.

edit:   http://www.mijnalbum.nl/Album=LSZRNY6S

Benjamin Renon

Ziet er uit als een relaxte dag. Staan een aantal gave bolides tussen.
Michel gefeliciteerd met je prijs.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

staan aardig wat mooie auto's tussen, ziet eruit als een goeie dag met een lekker zonnetje ;)
gefeliciteerd michel :)
Lowered M3C GT

rs50jochem


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Feli !-!

Anders heb je ff veel foto's van die Porsche Jochem ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

rs50jochem

Ja,voor mij is die auto echt een plaatje.. Maar ik heb zoveel foto's omdat Ricky (de eigenaar) nog mooie foto's miste van z'n bolide en aan mij had gevraagd wat plaatjes te schieten.. Met deze mijnalbum link kan hij ze er ook afhalen..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev