Advertenties


15 augustus 2009 - Fullmoon Tuning (België)

Gestart door Nick Mattheus, 9 januari 2009, 20:07:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

matthew


Kenny Mattheus

Ok, ik ga eens kijken op welke parking we het beste kunnen afspreken, langs waar komen jullie opgereden?
Komen jullie over de E19 van Antwerpen richting Brussel of komen jullie meer van Maasmechelen richting Leuven?
Zodra ik dit weet, kan ik wel ergens een goede vlakke parking in de buurt zoeken om vanaf de autostrade begeleiding te geven :d
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

rs50jochem

Heej Kenny,

Matthew, Michel en ik komen komen via Breda de ring van Antwerpen op en gaan dan de E19 richting Brussel op.. Weet je zo genoeg..?

paikey

waar gaa jullie de grens over ?
Anders kan ik miss ergens aan pikken

matthew

Bij Breda en daar zit ook een pompstation weet alleen even niet meer zo hoe dat heet.

Kenny Mattheus

Ja, daarmee weet ik genoeg, ik zal eens kijken waar ik een goede parking kan vinden, jullie horen nog van me.
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

rs50jochem

Wij nemen grensovergang Hazeldonk.. (tevens naam tankstation)

paikey

dat is voor mijn wel wat om aangezien ik hier in 10 min al over de grens zit,ik laat ook nog wel even weten
hoe ik het precies gaat doen. !-!

Kenny Mattheus

Ik zit met een probleem...
Gisterenavond de koppeling van de clio er door getrokken  :?
Vrees dat hij niet op tijd terug klaar zal zijn (het is al volgende zaterdag), dus kunnen we onderweg niet afspreken...
Ik zal in de week eens passeren waar de meeting is en het adres hier op het net posten, overdag kom ik wel even over en weer met de bmw, tenzij de clio op tijd klaar geraakt.
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

rs50jochem

Dat is ### voor je.. Hoop voor je dat het snel gerepareerd is.!

paikey

ik ga deze meeting ook afzegen ivm met andere dingen,sorry.

michel81


Kenny Mattheus

Clio zal zeker niet op tijd klaar geraken, blok moet er onder uit en dan gisteren onderweg naar de garage nog eens een bobijn dat stuk gegaan is erbij, dus vooraleer alle stukken binnen zijn, is de week al half en zaterdag is een feestdag, dus zal hem niet kunnen gaan halen dan...
Ik post het adres hier voor de meeting en zie jullie overdag daar dan wel  l-
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Kenny Mattheus

Er zijn onderweg naar de meeting veel werken, plus de baan die we moeten hebben om rechtstreeks naar de meeting te rijden is onderbroken. Ik ga jullie dan ook oppikken aan de afrit van de autostrade (Mechelen Noord), dan kan ik voor begeleiding zorgen, ken wel wat binnenwegen  :D
Weten jullie al om hoe laat jullie ongeveer in Mechelen zoeken te zijn, dan zorg ik dat ik klaar sta.

gr. K.
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

matthew

We verzamelen om half 9 bij hazeldonk,ik weet niet precies hoe lang rijden het is vanaf daar.

Dus als er nog mensen mee willen,om half 9 bij tankstation Hazeldonk bij Breda!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev