Advertenties


12 april 2015 - Seizoensopening 2015 RTC-CRS in Kampen

Gestart door Benjamin Renon, 18 februari 2015, 20:09:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon



Openingsmeeting 2015

- Renault Tuning Club -
- Club Renault Sportives -

'25 jaar Clio'

Op 12 april organiseert de Renault Tuning Club in samenwerking met de Club Renault Sportives weer haar jaarlijkse Openingsmeeting bij Renault dealer Van Kesteren in Kampen.

Het thema van dit jaar is het 25-jarig jubileum van de Clio. Wij verwachten een prachtige collectie van Clio's, van de eerste basisuitvoeringen, tot alle snelle en luxe versies ooit gemaakt!
Natuurlijk zijn zoals elk jaar alle Renaults welkom en we zullen ook zeker stil staan bij het 30-jarig jubileum van de 5 GT Turbo
Het belooft weer een grootse meeting te worden met voor ieder wat wils!

Houd de website van de Renault Tuning Club in de gaten voor updates rondom de Openingsmeeting.

De meeting is gratis voor iedereen en je hoeft geen lid te zijn om te komen. De Openingsmeeting is de beste manier om direct de meeste leden tegen het lijf te lopen.

Update 01-03-2015

Na een jaartje afwezigheid (wegens privé omstandigheden) zal dit jaar De Deukentovenaar weer aanwezig zijn op de Openingsmeeting!



Hij zal de hele dag beschikbaar zijn om je auto van die vervelende kleine deukjes te ontdoen. En dat voor een zeer scherp tarief, speciaal voor deze gelegenheid!

Vanwege de (hopelijk ;)) hoge opkomst bij deze meeting, kan het zijn dat niet iedereen geholpen kan worden. Daarom willen we vooraf een inschatting kunnen maken hoeveel mensen interesse hebben om hun auto te laten behandelen. Mocht de interesse groter zijn dan hij in zijn eentje aan kan, dan zal er een 2e Deukentovernaar worden ingevlogen, zodat iedereen geholpen wordt. Geef je daarom vandaag nog op, zodat je zeker bent van een deukloze auto. Y

Aanmelden kan HIER!

Update 23-03-2015

Alweer een leuke update!



De RTC Seizoensopening 2015 word ondersteund door SAeRIN en deze zal dan ook aanwezig zijn 12 april in Kampen.

Via Renault Nederland kan SAeRIN bezoekers van de meeting Renault Sport polo's aanbieden voor een speciale prijs! (Y)

Het betreffen kwaliteits-polo's van Mc.Gregor en voorzien van de officiele Renault Sport logo's. De polo's worden tijdens de meeting aangeboden voor €59,- in plaats van de reguliere €79,- en zijn beschikbaar in diverse maten.



Er kan tijdens de meeting contact of met PIN betaald worden.

Update 30-03-2015

VKV Gorinchem heeft speciaal voor deze meeting gezorgd voor een wel erg speciale versie van de toch al brute Renault Megane 3 RS

De Renault Mégane RS Trophy R zal in de showroom te bewonderen zijn! Samen met zijn oudere, maar minstens zo unieke broer, de Mégane RS R26 Radicale, die met eigenaar AnthonyR mee naar Kampen komt.



1 van de vele redenen om 12 april naar Kampen te komen. Y



Opkomstlijst:
1. Mark (Heatzone) - Mégane 2 ph2 GT
2. Willem - Mégane 1 ph1
3. Jarno27 - Mégane 1 ph1 cabrio
4. Jacques - R19 met Mégane F7R blok/bak/remmen
5. Paul - (rijdt waarschijnlijk mee met Clio 3 rs )
6. Kees - Mégane 2 ph2
7. Benjamin - Mégane 2 RS F1-team
8.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Willem-Jan

Na een jaartje afwezigheid (wegens privé omstandigheden) zal dit jaar De Deukentovenaar weer aanwezig zijn op de Openingsmeeting!



Hij zal de hele dag beschikbaar zijn om je auto van die vervelende kleine deukjes te ontdoen. En dat voor een zeer scherp tarief, speciaal voor deze gelegenheid!

Vanwege de (hopelijk ;) ) hoge opkomst bij deze meeting, kan het zijn dat niet iedereen geholpen kan worden. Daarom willen we vooraf een inschatting kunnen maken hoeveel mensen interesse hebben om hun auto te laten behandelen. Mocht de interesse groter zijn dan hij in zijn eentje aan kan, dan zal er een 2e Deukentovernaar worden ingevlogen, zodat iedereen geholpen wordt. Geef je daarom vandaag nog op, zodat je zeker bent van een deukloze auto. (Y)

Aanmelden kan HIER!

Willem

Wie van dit forum gaan hier naartoe of zijn dat van plan?

keesos

Ik moet even mijn werkrooster afwachten.
Als ik vrij ben ga ik heen, en dan kan ik ook gelijk even langs de 'deukentovenaar' (1 pikje in de motorkap)

Heatzone (Mark)

Misschien handig om een lijstje te maken??

1. Mark (Heatzone) Megane 2 ph2 GT
2.
3.
4.
5.

Willem

Goed idee Mark  !-!
Ik ben zelf ook van plan om aanwezig te zijn.

1. Mark (Heatzone) Megane 2 ph2 GT
2. Willem Mégane 1 ph1
3.
4.
5

jarno27


1. Mark (Heatzone) Megane 2 ph2 GT
2. Willem Mégane 1 ph1 
3. Jarno27 megane 1 ph1 cabrio
4.
5

Jacques

1. Mark (Heatzone) Megane 2 ph2 GT
2. Willem Mégane 1 ph1
3. Jarno27 megane 1 ph1 cabrio
4. Jacques R19 met megane F7R blok/bak/remmen
5

Paul

#8
1. Mark (Heatzone) Megane 2 ph2 GT
2. Willem Mégane 1 ph1
3. Jarno27 megane 1 ph1 cabrio
4. Jacques R19 met megane F7R blok/bak/remmen
5. Paul (rijdt waarschijnlijk mee met Clio 3 rs )
6.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Yorick


keesos

1. Mark (Heatzone) Megane 2 ph2 GT
2. Willem Mégane 1 ph1
3. Jarno27 megane 1 ph1 cabrio
4. Jacques R19 met megane F7R blok/bak/remmen
5. Paul (rijdt waarschijnlijk mee met Clio 3 rs )
6. Kees Megane 2 ph2
7.

Heatzone (Mark)

Leuk dat je ook gaat Keesos !-!. Ik weet niet of je het nog weet maar een aantal RTC meetings terug hebben wij nog een tijd staan praten toen jij nog jouw rode Megane 2 had 8)

keesos

Dankje  :)
Oja, klopt! Dat weet ik nog.
Nu dus beide een mooie auto verder  8)

Benjamin Renon

1. Mark (Heatzone) - Mégane 2 ph2 GT
2. Willem - Mégane 1 ph1
3. Jarno27 - Mégane 1 ph1 cabrio
4. Jacques - R19 met Mégane F7R blok/bak/remmen
5. Paul - (rijdt waarschijnlijk mee met Clio 3 rs )
6. Kees - Mégane 2 ph2
7. Benjamin - Mégane 2 RS F1-team
8.

Ik heb iedereen ook nog in de eerste post gezet.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

jarno27

Super hopelijk voegen er nog meer mensen bij  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev