Advertenties


14 maart - AutoMaxx Streetpower 2010 @ CPZ Zandvoort

Gestart door Benjamin Renon, 3 februari 2010, 19:56:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

AUTOMAXX STREETPOWER
ZONDAG 14 MAART 2010 – CIRCUIT PARK ZANDVOORT

Heb jij je auto al pekelvrij gemaakt en de zomerbanden gemonteerd? Maak je auto alvast klaar voor de seizoensopener van 2010: AutoMaxx Streetpower, zondag 14 maart op het Circuit Park Zandvoort.

AutoMaxx Streetpower is een evenement voor liefhebbers van autosport, car-performance en car-styling. Alle automerken zijn welkom! Op de paddock presenteren honderden clubs hun auto's en kun je deelnemen aan diverse programmaonderdelen. Natuurlijk is er veel ook actie op de baan. Bekijk het spannende Toyo Tires Time Attack of ga zelf het circuit op! Zorg dus dat jij erbij bent...

Baanprogramma
- Toyo Tires Shootout (1/4 mijl sprint)
- Toyo Tires Time Attack
- Track Time (circuit rijden)
- Pitwalk

Paddockprogramma
- Meguiar's Show & Shine Contest
- Gymkhana (behendigheidsparcours)
- Clubpaddock
- Paddock voor individuele aanmeldingen
- Bedrijvenstraat
- Workshops
Natuurlijk ontbreken de gridgirls niet tijdens AutoMaxx Streetpower. Zoek ze zeker op, want ze hebben een leuke verrassing bij zich!

AutoMaxx Streetpower is op zondag 14 maart 2010 geopend tussen 9.00 uur en 17.00 uur.
Tickets (a €16,- per persoon, kinderen tot 8 jaar onder volwassen begeleiding gratis) zijn ter plaatse verkrijgbaar.
In de voorverkoop krijg je € 2,- korting op een ticket.

Meer informatie op www.automaxxstreetpower.nl
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Benjamin Renon

RMC leden hebben de mogelijkheid om op het paddock te staan. Bij genoeg interesse (minimaal 5 clubauto's) kan ik zo de kaarten regelen voor dit event. Aanmelden kan tot donderdag 25 februari. Zo kan de organisatie rekening houden met een standplaats.
Helaas is dit niet geldig voor de forum-leden. Jullie kunnen natturlijk altijd even langskomen of je aanmelden bij automaxx en op een apart gedeelte staan als losse aanmelding.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Nope helaas niet. Toegang geld alleen voor club auto's, maar bij genoeg animo meld ik me los aan met de mitsi.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

paikey

Moet me bij deze voor dit jaar toch echt afmelde.....heb die dag al een toernooi..

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Joey Voormolen

Zijn er niet meer clubleden die hierheen willen?
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

Ik kan de club aanmelden tot 28 februari (minimaal 5 wagens), maar met 1 á 2 auto's wordt het lastig een presentatie te maken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

Dat is wel een beetje jammer ja, Willen er nog mensen hier staan??????
Ziiten toch wel genoeg mooie Megane's op het forum :q dus waar blijven de aanmeldingen?
Lowered M3C GT

rubje

ik zou er wel heen willen maar mijn auto is nog niet de mooiste is vrij standaart al zeg ik het zelf.
Ben er wel mee bezig maar moet eerst nog spullen aan schaffen, dus denk dat je aan mij niet veel heb om er bij te staan.
Als het jullie niet uit maakt dan wil ik me best aan melden

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev