Advertenties


Nieuwe band

Gestart door Maikie18, 29 november 2004, 14:41:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maikie18

Hey allemaal,

Ik heb mijn auto weggebracht voor de winter checkup en de achterbanden hebben nog 2.2mm profiel. Ik ben dus gaan kijken naar nieuwe banden voor achter maar ik had nog 1 nieuwe reserveband een michelin energy. Dit type word nu niet meer gemaakt maar is een nieuw type voor in de plaats gekomen de a3e dacht ik, maar deze kost wel 140euro met leggen erbij vind ik redelijk wat geld voor 1 nieuwe band. Nog andere opties of iemand die zo een zelfde reserveband heeft ofzo dat er iets geregeld kan worden.

Timski

Hangt af van de maat van je band. Heb je 15", 16" of  17"?

Ik had eerst 195/50/15 banden en nu 205/40/17 banden. Dit zijn beide zogenaamde "vechtbanden". De marges op deze banden zijn klein, omdat deze maten relatief veel voorkomen.

Als je niet per s? een merkband wilt (zoals bijv. Michelin), dan heb je voor ca. Eur. 65,-- / st. een 15" band incl. alles en voor ca. Eur. 105,-- / st.  een 17" band incl. alles.

Kijk bijvoorbeeld eens bij www.elsert.nl. Daar heb ik mijn velgen+banden gehaald :D

Succes :D

tijn1979

Ik zelf ga naar de Toekomst in vijfhuizen daar heb ik mijn 17" banden gekocht voor ?200,-  4st incl. montage balanceren.
205/40/17 als ik het zo in de goede volgorde doe.
is niet duus al zeg ik zelf. :o

Erik22

Hey,

Ik heb laatst banden gekocht, Deze worden gemaakt in de fabriek van dunlop, het merk is regal en de kwaliteit hetzelfde,  schijnen goede banden te zijn..
ik heb 205/45/16 Ze kosten iets van 80 euro ofzo

succes ermee

erik

Maikie18

de maat is 185/ en 15"

Wendy

Ik heb toevallig 2 nieuwe regal voorbanden... en ik zou het niet doen... bij nat weer glij je liever dan dat je rijdt....

En mijn rijstel is zelfs nogal rustig dus daar ligt het niet aan  ;)


Erik22

hey,

Zelf heb ik geen problemen met die banden.. goede wegligging ook met nat weer dus.. nou succes ermee..

mzzls

dansguy

Heb pas nieuwe Michelins achter op laten zetten voor 95 euro per stuk. 185 15 r60.

Marco

Zaterdag ook nieuwe bandjes gekregen. Wederom Uniroyal Rainsport 225/40/18. 155 euro/st  :(

Stefan

Citaat van: Marco op  7 december 2004, 17:21:02
225/40/18

Tsja............. ;)

wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze toch wel eens....... ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev