Advertenties


Wat is jouw droomauto, en waarom?

Gestart door Qweras, 17 augustus 2005, 22:05:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Ik heb er eigenlijk 2

1 is de betaalbare en haalbare versie,de renault 5 gt turbo PH2



En een Renault voor als je de loterij wint,want ondanks dat de auto al 10 jaar geleden gemaakt is,betaal je nog voor een goeie wagen,een kleine 25.000 euro.

de Renault Alpine A610

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

solidsjakie

Het standaard dus hier, een lambo, ferrari spider enz.
Maar ook:



Verder vind ik Land Rover Discovery (nw type) mooi, een Saab 9-3/95 Vector/Aero wil ik ook wel rijden, Megane CC vind ik mooi, Toyota Landcruiser vind ik ook wel wat hebben. Verder nog wel wat spul.

peterachterop

#32


BMW 7-serie 745d Limousine Executive Automaat ? 145.500,00



Mercedes-Benz CLS 55 AMG? ? 134.071,00

Zal voor de gein de standaard opties eens neerzetten.

4 Deurs, Automaat. ABS, Actieve Bi-Xenon koplampen, Airbag voor de bestuurder en bijrijder, AIRMATIC dual control luchtvering, Alarm klasse 3, AMG lichtmetalen velgen, AMG stylingpakket, Antraciet leren bekleding, Automaat inclusief tempomaat, Automatische airconditioning, BAS (Brake Assist System), Buitenspiegels inklapbaar, CD-wisselaar, Centrale vergrendeling met af.bediening, COMAND DVD Navigatie, Comfortstoelen met ventilatie, Distronic, Elektrisch verstelbare stoelen, Elektrische ramen, Elektrische spiegels, ESP (Electronic Stability Program), Keyless Go, Koplampsproeiers, Memory pakket, Metallic lak, Parameter stuurbekrachtiging, PTS (Park Tronic System), Sidebags in de achterportieren, Sidebags in de voorportieren, Transparant schuifkanteldak, Voorbereiding telefoon, Voorstoelen met elektrische verwarming, Warmte werend glas, Zonnescherm voor de achterruit. Skizak, Stuurwiel in hout/leer, Rokersuitvoering met asbak in plaats van aflegvak, Stoel: Dynamische multicontourstoel linksvoor, Stuurwiel: verwarmd, Bandenspanningscontrolesysteem (RDK), Kinderzitbevestiging achter (ISOFIX), Soundsystem Surround harman/kardon LOGIC7, Kofferdeksel op afstand te openen en sluiten, Sierdelen: Laurel glanzend hout, Automatische 7-versnellingsbak (7G-TRONIC)


In de garage naast het restaurant waar ik werk staan beide auto's op dinsdag geparkeerd.
M'n neus en vingerafdrukken staan nu al tegen het glas.

Qweras

Ik denk de AMG!? Maar mooie auto's allemaal jongens.
Sweet dreams...   :-\

LVD

Citaat van: Tuinder op 18 augustus 2005, 18:58:51
Ik ga met wess mee.
De Mitsubishi 3000GT (inmiddels al meerdere keren mee gereden omdat me neef er 1 bezit) Standaard +/- 265pk, nu getuned tot ongeveer 325pk en de planning is om nu verder te tunen tot +/- 400pk 8)
Voor een foto heb ik ff geen tijd, waarschijnlijk morgen of later op de avond.
In aanschaf betaalbaar, alleen het rijden is wat duurder? ;D

Zijn heel duur om te rijden, want ze gaan vaak stuk! :)

Ferdi

voor mij is dat absoluut de Nissan Skyline of de nieuwe EVO VII dat zijn gewoon dikke auto?s!  ;)  ;D  :D

Marco K

De nieuwste EVO is toch echt al de 8, Ferdi. ;)

Zelf ben ik best gecharmeerd van een mooie vlotte Subaru Impreza WRX; standaard 225 pk en makkelijk richting de 300 pk te krijgen.



Helaas vindt mijn vriendin de Impreza niet echt een toonbeeld van schoonheid  :-X, dus daarom valt mijn oog momenteel meer op een Seat Leon in Topsport uitvoering. Standaard met 1.8 turbo met 180 pk, eenvoudig te chippen richting de 220/230. Qua carrosserie vind ik hem standaard helemaal af, met dikke bumpers en mooie 17" wielen.



Helaas nog ietsjes boven het budget momenteel, maar wie weet... :D

EyesOnly

Het valt me op dat velen toch echt haalbare auto's opgeven als 'droomauto'
Het gaat om droomauto's he...dus zelfs als geld geen rol zou spelen zouden jullie voor bijvoorbeeld een renaultje kiezen?
Vind ik zelf moeilijk te geloven ;)
Het gevoel van een nieuwe Ferrari moet je echt ervaren...ik weet bijna zeker dat niemand meer voor een skyline of evo zou gaan.
Ieder z'n ding natuurlijk, dat wel :D

Michel Veltman

*zucht* niet iedereen kan/is al 2x met een ferrar 430 spider over F1 circuit gegaan he ;)

;D :)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Marco K

Citaat van: Erik van Rijn op 20 augustus 2005, 14:43:43
Het valt me op dat velen toch echt haalbare auto's opgeven als 'droomauto'

Sja het is dat ik niet letterlijk droom over bepaalde auto's, maar als je 'redelijk serieus' ge?nteresseerd bent in een bepaalde wagen dan doorkruist-ie je gedachten nou eenmaal wat vaker. ;)

Als geld en rationaliteit geen rol speelt, doet u mij dan maar zo'n Aston Martin Vanquish. Zo'n eentje met 450 pk V12 a.u.b. :D


Jeroen

Ik zet mijn oprit liever vol met leuke sportieve autootjes dan met 1 ferrari  ;)

Reinier Goorden

Citaat van: Erik van Rijn op 20 augustus 2005, 14:43:43
Het gevoel van een nieuwe Ferrari moet je echt ervaren...ik weet bijna zeker dat niemand meer voor een skyline of evo zou gaan.
Ieder z'n ding natuurlijk, dat wel :D
Heb je ooit ook al in een skyline of een evo gereden dan Erik?

TheFDM

Zo'n ferrari is niet exclusief meer. de kleinere merken zijn veel interessanter koenigsegg / pagani / spyker en zo zijn er nog wel een aantal :D

maarjah dat is mijn mening :D

Kier

Ferrari of andere van dat type auto boeit mij echt niet. Die Turbo 2 die ik hierboven ergens als droomauto heb staan is het gewoon helemaal. En ja.. de aanschaf van zon auto is te realiseren maar daar wordt de droom echt niet minder van.

Reinier Goorden

Daar zou je straks niet meer opkomen ;) ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev