Advertenties


Waar irriteer jij je aan in het verkeer?

Gestart door San, 22 juni 2005, 00:02:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Arno

Heb je wel een mooie herinnering tenminste aan je vakantie ofzo :P


EbOoZ

Nou binnenkort maar ff bestellen zo'n ding dan ::)

Stefan

dat wordt dan voor mij alleen zo'n spoiler los....
en die zet ik dan achterop m'n coupe ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Arno

1 porsche besteld bij deze ;)

edit:

Als je nou een kameleonkleur auto heb en je komt langs de 1e camera met een paarse auto en dan verandert de zon iets en je komt voorbij de 2e camera met een groene auto.

Ben je dan gepakt of niet?

Zo niet, dan is dit een goedkopere oplossing  8)

Timo Zuiderduin

camera's registreren je kenteken,.. dus niet de kleur!

Dennis Postma

Zou Jan daar om de auto blauw-paars gespoten hebben  ;D ?

Citaat van: Arno op 22 juni 2005, 11:52:59
Heb je wel een mooie herinnering tenminste aan je vakantie ofzo :P

Was afkomstig van een rondje langs de duitse kerstmarkten, dus het was een kerstcadeautje  ;D

Arno

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 22 juni 2005, 13:26:44
camera's registreren je kenteken,.. dus niet de kleur!


Jort Kelder, zei toch echt dat het om grijstinten van de auto ging dacht ik?

EbOoZ


Timo Zuiderduin

sorry, heb het filmpje niet gekeken aangezien dit op mijn werk niet werkt.
Ik ga hem vanavond thuis wel bekijken!
Maar als Jort Kelder erin zit weet ik eigenlijk niet of ik het wel wil zien!

coupe-monte-carlo

meerder bekeuringen in een week is me gelukkig nog niet overkomen.
wel een keer 4 keer staande gehouden in 1 week ( zonder bekeuringen)

file:  en ik had haast, dus dan maar over de vluchtstrook, was maar 2 kilometer ofzo. tot einde snelweg.
ik daar aangekomen: stop politie, nou vooruit dan maar....
politie: waar was dat goed voor? iedereen moet netjes achter in de rij aansluiten.
ik: ja, maar gezien de  hitte ( was ruim 35 graden buiten), ben ik bang dat mijn motor aan de kook komt, omdat mijn ventilator niet werkt . dus na 5 minuutjes wachten;
politie: nou vooruit, hij gaat het inderdaad nog niet doen, rij maar snel weer door, en snel laten maken !!
ik: oke, rij weg, en druk even later mijn zekering er weer in  :)

Timski

Citaat van: Danny "EbOoZ" op 22 juni 2005, 11:07:42
Reed in Frankrijk over de rondweg van Metz en werd 1x van achteren geflitst en al vloekend werd ik een seconde of 10 daarna van voren geflitst.

Daar ben ik vorig jaar ook geflitst. Overal mag je 130, maar daar maar 110. Was overigens met de auto van mijn pa (laguna, jaja ook een Renault  8)).

Kunnen dus twee dingen gebeurt zijn: of de Franse wouten hebben de bon niet verstuurd maar zijn lekker aan een stokbroodje brie en een glaasje rode wijn gegaan of mijn pa heeft mij gematst zonder er iets van de zeggen  :D

Timo Zuiderduin

Citaat van: Timski op 22 juni 2005, 15:01:55
Citaat van: Danny "EbOoZ" op 22 juni 2005, 11:07:42
Reed in Frankrijk over de rondweg van Metz en werd 1x van achteren geflitst en al vloekend werd ik een seconde of 10 daarna van voren geflitst.

Daar ben ik vorig jaar ook geflitst. Overal mag je 130, maar daar maar 110. Was overigens met de auto van mijn pa (laguna, jaja ook een Renault 8)).

Kunnen dus twee dingen gebeurt zijn: of de Franse wouten hebben de bon niet verstuurd maar zijn lekker aan een stokbroodje brie en een glaasje rode wijn gegaan of mijn pa heeft mij gematst zonder er iets van de zeggen :D

tot kort geleden kregen buitenlandse  auto's vanuit frankrijk geen boetes uitgedeeld omdat de nederlandse regering die gegevens niet verstrekte.
zelfde gold voor buitenlanders in nederland. Maar ik heb vernomen dat dit d.m.v. betere samenwerking tussen de landen is opgelost en als je nu dus in het buitenland geflitst wordt dat je gewoon een boete krijgt.

maar het is voor hun nogal wat administratieve rompslomp dus kan het zijn dat het in bepaalde gevallen door de vingers wordt gezien.

EyesOnly

Citaat van: matthijs op 22 juni 2005, 14:46:54
meerder bekeuringen in een week is me gelukkig nog niet overkomen.
wel een keer 4 keer staande gehouden in 1 week ( zonder bekeuringen)

file: en ik had haast, dus dan maar over de vluchtstrook, was maar 2 kilometer ofzo. tot einde snelweg.
ik daar aangekomen: stop politie, nou vooruit dan maar....
politie: waar was dat goed voor? iedereen moet netjes achter in de rij aansluiten.
ik: ja, maar gezien de hitte ( was ruim 35 graden buiten), ben ik bang dat mijn motor aan de kook komt, omdat mijn ventilator niet werkt . dus na 5 minuutjes wachten;
politie: nou vooruit, hij gaat het inderdaad nog niet doen, rij maar snel weer door, en snel laten maken !!
ik: oke, rij weg, en druk even later mijn zekering er weer in :)
Ja en daar kan ik het dus niet mee eens zijn.
Zit me altijd kapot te ergeren aan irri vluchtstrook rijders die denken dat ze niet in de rij thuis horen!

EbOoZ

Citaat van: Timski op 22 juni 2005, 15:01:55
Citaat van: Danny "EbOoZ" op 22 juni 2005, 11:07:42
Reed in Frankrijk over de rondweg van Metz en werd 1x van achteren geflitst en al vloekend werd ik een seconde of 10 daarna van voren geflitst.

Daar ben ik vorig jaar ook geflitst. Overal mag je 130, maar daar maar 110. Was overigens met de auto van mijn pa (laguna, jaja ook een Renault  8)).

Kunnen dus twee dingen gebeurt zijn: of de Franse wouten hebben de bon niet verstuurd maar zijn lekker aan een stokbroodje brie en een glaasje rode wijn gegaan of mijn pa heeft mij gematst zonder er iets van de zeggen  :D

Haha ja precies op dat stuk idd. En er stond onder die borden "RAPPEL", ik stug denken dat het "Afdaling" ofzo betekende ;D
Ik reed daar om half 5 's nachts op een lege 3-baans weg 140 o.i.d. dus ik kneep hem wel even ::)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev