Advertenties


Aanrijding gehad

Gestart door Moontje, 21 juni 2005, 02:34:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

Sterkte , en hopelijk kan je snel weer rond toeren in het coupetje.

wel blijven rijden he ondanks dat je het een beetje angstig vind  :D

GVR

Doen ze daar ook aan lesauto's??

sebastiaan

Citaat van: GVR op 22 juni 2005, 20:13:51
Doen ze daar ook aan lesauto's??
twijfel je aan jezelf of aan je leerlingen  :)

GVR

De andere weggebruikers.....En je weet,een ongeluk zit in een klein hoekje.( in dit geval onder mijn linker voorportier  >:( )

GVR

Hoe gaat het nou met moontje?

Dennis Postma

Laat ik nou dit jaar over gaan naar Interpolis  ;D moet nog ff m'n huidige contract bij m'n huidige verzekeraar uitzitten  :D

Thijs_th

zo zie je maar weer met de auto komt het goed.

ik hoop dat het met jou nou ook goed gaat..... sterkte verder? ? :D

MB82

Ik heb ook interpolis en heb ook een aanrijding gehad vorig jaar :( De schade aan mijn auto moest ik zelf betalen maar m'n no claim ben ik niet kwijt. Ik bleef wel een jaartje langer in dezelfde trap zitten.

Moontje

Citaat van: Martijn B op 26 juni 2005, 22:54:12
Ik heb ook interpolis en heb ook een aanrijding gehad vorig jaar :( De schade aan mijn auto moest ik zelf betalen maar m'n no claim ben ik niet kwijt. Ik bleef wel een jaartje langer in dezelfde trap zitten.

Dan heb je wellicht geen 'no-claim-bescherming'.. Dat kost volgens mij 5 euro per maand extra, en is pas sinds enkele maanden geleden mogelijk... Ik ben hierover benaderd door mijn tussenpersoon...

Moontje

Citaat van: GVR op 26 juni 2005, 20:55:24
Hoe gaat het nou met moontje?

Met mij gaat het wel goed, alleen veel last van knie.. Aanstaande woensdag kan de knie fatsoenlijk onderzocht worden, op eventueel knie- en/of kruisbandenletsel... Of de meniscus heeft een klap gehad.. Hoop dat het allemaal mee valt...
Mijn nekkie wordt nu de komende tijd geregeld door de chiropractor behandeld.. Tot nog toe kan gezegd worden dat ik geen ernstig nekletsel aan de klap heb overgehouden... Mijn nek heeft een flinke tik gehad, maar ik heb nog geluk gehad...

MB82

Ik zei dat ik mijn noclaim niet kwijt ben. Ik betaal ook extra voor de noclaim garantie. Dus ik ben er niet op achteruit gegaan. Blijf alleen langer in dezelfde trap zitten. Het was alleen mijn schuld en daarom moest ik mijn bumper zelf betalen.

Ik was achterop iemand gereden, keek even naar rechts naar aankomend verkeer en ineens stond iedereen stil. Vol op de rem maar ik zat er al tegenaan :( Ik rij dagelijks over die weg en sta nooit stil daar dus ik had er niet op gerekend. De dagen er na had ik wel wat moeite om in de auto te stappen, heel raar is dat.

Sterkte met de knie, gelukkig geen ernstig nekletsel.

Moontje

Citaat van: Martijn B op 26 juni 2005, 23:26:51
Ik zei dat ik mijn noclaim niet kwijt ben. Ik betaal ook extra voor de noclaim garantie. Dus ik ben er niet op achteruit gegaan. Blijf alleen langer in dezelfde trap zitten. Het was alleen mijn schuld en daarom moest ik mijn bumper zelf betalen.

Ik was achterop iemand gereden, keek even naar rechts naar aankomend verkeer en ineens stond iedereen stil. Vol op de rem maar ik zat er al tegenaan :( Ik rij dagelijks over die weg en sta nooit stil daar dus ik had er niet op gerekend. De dagen er na had ik wel wat moeite om in de auto te stappen, heel raar is dat.

Sterkte met de knie, gelukkig geen ernstig nekletsel.



Dat 'moeite met in de auto stappen' ken ik... Ik heb mezelf moeten dwingen de afgelopen dagen om km. te maken, maar echt niet met plezier... Na een aantal keren korte stukjes gereden te hebben, gaat het nu gelukkig steeds beter, meer met plezier... Mijn knie speelt ook parten, het rijden gaat niet helemaal lekker, maar dat komt wel weer in orde...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev