Advertenties


Aanrijding gehad

Gestart door Moontje, 21 juni 2005, 02:34:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Sterkte met het hele gebeuren......
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

sterkte met het herstel.....
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Ravens

Was het zondag, nationale autoschade dag.. heb zelfde 6 ongelukken gezien, waarvan 1 ik zelf in zat :(


Goodluck met herstel !!

Qweras

Heel vervelend voor je!
Sterkte!

nylez

sterkte ermee en ik hoop dat je er niet al te lang last van blijft houden :o  :-\

Moontje


EbOoZ

Ahhhh echt zonde :-\
Toch is dat wel te maken, het is belangrijker dat je zelf niets mankeert!

GVR

Het lijkt of jij er erger aan toe bent dan de auto(zo op het eerste gezicht lijkt de schade mee te vallen maar blijft balen), hopelijk voel je je gauw weer beter.

Edgar

Sterkte en de schade valt idd mee kun je meteen kijken voor wat moois... Als je verzekering toch betaald...

Stefan

het is idd erg zonde, maar volgens mij valt de schade nog wel mee opzich, hoewel iedere deuk er 1 teveel is natuurlijk.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Moontje

Mja.. Op de foto's valt het mee, maar in werkelijkheid valt het tegen hoor...  :'(

Reinier Goorden


Moontje

Citaat van: Reinier op 21 juni 2005, 18:49:20
Sterkte :-\

Dankje...


Mijn nek heeft een flinke klap gehad... Whiplash die ik al had heeft weer een extra klap gehad..   :'(
Nek is opgezet, de wervels, en de spieren zijn behoorlijk verrekt... Rust is het advies....

peterachterop

Succes morgen. Na een nachtje rust zal t zwaar zijn morgen op te staan. Een warme douche wil dan weleens wat verzachting brengen.

Moontje

Citaat van: peterachterop op 21 juni 2005, 18:53:42
Succes morgen. Na een nachtje rust zal t zwaar zijn morgen op te staan. Een warme douche wil dan weleens wat verzachting brengen.

De eerste nacht heb ik al gehad, en dat viel zwaar tegen... De tweede nacht valt hopelijk wel mee....

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev