Advertenties


M?gane eindelijk gemaakt !!!

Gestart door Moontje, 23 mei 2005, 21:09:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moontje

Ik kan eindelijk mededelen dat mijn M?gane gemaakt is... De oorzaak was lang een raadsel, maar inmiddels is de oorzaak bekend:

de katalysator zat verstopt, er zaten allemaal grote losse stukken in... Het inhouden, en afslaan van de motor is dus nu te verklaren... Ook het afslaan van de motor bij stationair lopen, en bij het intrappen van de koppeling bij verminderen van snelheid is nu verklaarbaar...

De kat is helemaal leeg gemaakt, en er weer onder gezet... Aan mij nu de taak een week proef te rijden, en daarna een verslag te doen van die week... Mijn M?gane heeft een leuk geluidje nu, zo'n kapotte kat, maar das maar tijdelijk... En ik vind het eigenlijk niet zo erg...

Ben allang blij dat ie nu ein-de-lijk gemaakt is, en niet vervangen hoeft te worden door een andere auto !!!!!!!!!   ;D

Michel Veltman

:D :D :D :D
apart dat ze nooit gerammel ofzo gehoord hebbeb in de kat ???
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)


EyesOnly

Dit was toch zeker niet al die tijd het probleem h?.........?

Dennis Postma

Ben erg blij voor je, kun je eindelijk gaan genieten van de Megane  :D

EbOoZ

Ah das wel goed nieuws! Veel plezier met cruisen! :D

Moontje

Citaat van: Erik van Rijn op 24 mei 2005, 08:22:11
Dit was toch zeker niet al die tijd het probleem h?.........?

Nee, dit was zeker niet al die tijd het probleem... De klachten die nu (zo goed als zeker) verholpen zijn, waren van de laatste tijd... Daarvoor waren de klachten net iets anders, komende door iets anders wat inmiddels al vervangen/gerepareerd is..

San

Gefeliciteerd Moon, na lang wachten toch goed gekomen
gelukkig geen kat in de zak geworden!!! :)

Moontje

En nog steeds rijdt ie helemaal super...  ;D

Vandaag heb ik een nieuwe katalysator besteld; komende week vrijdag staat een afspraak voor montage....   ;)

EyesOnly


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev