Advertenties


auto laten taxeren

Gestart door coupe-monte-carlo, 6 mei 2005, 01:18:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

coupe-monte-carlo

even een paar vraagjes

waar wordt precies op gelet bij een taxatie?

als de auto op bijv. 10.000 euro is getaxeerd, wat krijg je dan als deze totall loss wordt verklaard na een ongeval bijvoorbeeld? die 10.000 ?

vanaf wanneer is het verstandig de auto te laten taxeren?

verdere info of tips zijn ook welkom  :D

zit er namelijk aan te denken om mijn auto over een tjdje te laten taxeren, maar vraag mij af of het de moeite waard is, aangezien mijn teller ook al over de 2 ton is inmiddels



sebastiaan

ook ik ben benieuwd, na alle aanpassingen wil ik hem ook laten taxeren..maar waar en hoe??

Decepticon#1

Ik kreeg net een berichtje binnen dat bij mijn auto de velgen waren meeverzekerd, maar audio etc. begonnen ze niet aan. Dus de skirts, spoilers etc. krijg ik er neem ik aan niet meer uit als er wat zou gebeuren met de auto (God forbid!)  ???

Greetz,

Peter

Jeroen

Ik heb gewoon aangeven wat ik extra op heb zitten met een +/- bedrag.
Als het goed is, is dit nu meeverzekerd.

Maar hou er wel rekening mee dat als er schade is dat men op de extra spullen ook een afschrijving geld.

Michel Cijs

Citaat van: Jeroen op  6 mei 2005, 10:59:49
Ik heb gewoon aangeven wat ik extra op heb zitten met een +/- bedrag.
Als het goed is, is dit nu meeverzekerd.

Maar hou er wel rekening mee dat als er schade is dat men op de extra spullen ook een afschrijving geld.

zo heb ik het ook gedaan

binnenkort wil ik hem voor mezelf wel eens laten taxeren, puur kijken wat ie waard is + toch een houvast

maar tegen taxatiewaarde verzekeren is gewoon (tenminste vind ik) veel te duur, ik betaal nu al met maximale kortingen etc een fiks bedrag per maand........

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev