Advertenties


Bang?!

Gestart door Ravens, 28 april 2005, 23:37:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ravens

Goeieochtend/middag/avond

Ik had vraagje, jullie allemaal hebben super mooi auto's! Maar zijn jullie niet bang dat je volgend ochtend een kapotte ruit ziet en een auto zonder audio ??

groetjes,

Ravens // Chris

Timo Zuiderduin

bedoel je dit vanwege het feit dat iedereen zijn inbouw showt hier op het forum en dus iedereen wat je in je auto hebt zitten??

tsja,.. dit is deels de reden waarom mensen niet willen dat hun kenteken herkenbaar is op foto's die geplaatst worden.
maar er zit natuurlijk wel een risico aan vast...

Meganez

Ik heb een accesoires verzekering, dit is tot een onbeperkt bedrag (zeggen ze) maar in de kleine lettertjes staat dat ik tot 5000 euro ben verzekerd voor audio/visuele en telecommunicatie apparatuur.
Geen hele grote zorgen dus..

Ferdi

ik heb een goede alarminstallatie  :D maar die heeft een echte vakman ook zo overbrugt.. mijn auto staat zo vaak als ie kan achter het huis en dan nog ook achter slot en grendel... de auto is harstikke goed verzekerd, daar niet van.. maar er zit bij mij iig ook een emotionele waarde aan vast... dus enige schrik zit er wel in bij mij  :D

Tony

Ach wat heet; Renault is niet gewild in Oost-Europa... Geen enkele Franse auto eigenlijk. ;D
Wat de stereo aangaat: Als je een goed merk hebt, heb je daar als junkie niet veel aan.

Ravens

Hoezo als je een goed merk heb dat daar junkie niks aan heb ?

Dus als je tot en met 5000 verzekerd ben aan accesoires en er wordt toch wat gestolen krijg je alles gewoon terug ?

Bedankt voor het reageren!

EbOoZ

Mijn auto staat altijd voor het huis, onder een lantaarnpaal en ik heb er eigenlijk altijd zicht op.

Voorheen ging ik wel echt elke ochtend kijken of hij er nog (heel) stond, maar dat wordt steeds minder ::)

Dennis Postma

Probeer de auto hier ook zoveel mogelijk op een niet afgelegen plek te zetten, dus bijvoorbeeld wat hier eerder al genoemt werd een lantaarnpaal, en op het werk zet ik 'm op een plek waar ie vanaf de openbare weg niet te zien is, achter het hek en ook nog eens camera toezicht is  :D

Stefan

IK ben  niet bang want, hij staat bij mij onder een lantaarnpaal en ook nog eens vlak onder mijn slaapkamer raam......... :D ;D
Of ze moeten het heeeeeeeeeeeeeeel stilletjes doen natuurlijk ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EbOoZ

Citaat van: Stefan op 29 april 2005, 12:15:15
IK ben  niet bang want, hij staat bij mij onder een lantaarnpaal en ook nog eens vlak onder mijn slaapkamer raam......... :D ;D
Of ze moeten het heeeeeeeeeeeeeeel stilletjes doen natuurlijk ;)
Hij staat bij mij ook zeg maar onder m'n slaapkamer raam, maar ik slaap zelfs door het alarm van het huis heen dus dat is niet echt geruststelling ;D

Bij mij op het werk staat ie gewoon voor de kantoren, dus daar heeft iedereen er zicht op!

peterachterop

Tja bij mij stond ie ook op een verlichte parkeerplaats maar de velgen zijn er wel af.

Timo Zuiderduin

lantaarnpaaltje trap je ook zo uit .
en als ze het s'nachts om een uurtje of 3 doen dan zijn er zo weinig mensen op straat.
er staan er gewoon een aantal op de uitkijk en de rest plukt je auto kaal.
als ze het willen hebben pakken ze het,.. en daar hebben ze heel wat moeite voor over.

sjender

Gelukkig heeft uit onderzoek gebleken dat de "goedkopere" auto's een stuk vaker open gebroken worden dan de wat "duurdere" auto's.

Ikzelf en een paar vrienden hebben hier al ervaring mee  >:( (met me vorige auto dan)

EyesOnly

Alarm en auto in de garage.
Natuurlijk ook belangrijk om je installatie UIT te zetten voordat je een parkeergarage (of wat dan ook) binnen rijdt. Probeer niet op te vallen.

EbOoZ

Citaat van: Remko de W. op 29 april 2005, 17:57:46
Citaat van: Tony op 29 april 2005, 02:36:41
Ach wat heet; Renault is niet gewild in Oost-Europa... Geen enkele Franse auto eigenlijk. ;D
Wat de stereo aangaat: Als je een goed merk hebt, heb je daar als junkie niet veel aan.

Ben dan wel benieuwd waar die van mij is gebleven,
die stond ook hier voor de deur, onder me slaapkamer raam.... ???

maar als je bang bent moet je dus niks inbouwen,
ik zeg, gewoon goed verzekeren...en zo moeilijk mogelijk maken.

en hopen dat ze jouw huisje voorbij gaan... ;)

want als ze het willen hebben, dan ben je het kwijt...al staat het in de garage...

http://home.tiscali.nl/fleetwood/foto/cabrio_2b.jpg
http://home.tiscali.nl/fleetwood/foto/cabrio_2a.jpg
Echt zonde :'(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev