Advertenties


Voor iedereen met getinte ramen

Gestart door Raymond, 20 maart 2005, 15:20:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cornelis

en dat te bedenken dat de politie het zelf ook heb  :o :)
op de overval auto's en de auto's waar ze de gevangenen mee weg brengen  :P
dus laat ze eerst zelf het troep van hun ruiten halen 8) 8) 8) 8)

berry_p

CiteerDe rechter oordeelde dat dit soort zelf aangebrachte folie of coating op de voorruit en de voorste zijruiten niet mag.

maar je brengt het toch niet zelf aan, dat laat je een gespecificeerd bedrijf doen.

berry_p

dat klopt, maar dan heb ik het nog niet zelf aangebracht. :)

Bob

Ik denk dat heel wat mensen een probleem gaan krijgen met dit gedonder... ikzelf val daar dus ook onder. Zolang ik niet

aangehouden word.. blijf ik lekker zo rondrijden. Hopelijk is mijn investering in November jl dan een langer leven gegund, en kan ik

de levensduur van deze invenstering nog wat rekken? :-\

Ravens

En als je nou.. Getinte ramen koop??

Tuned

bob jij heb het toch bij restyle laten doen??
heb je er een certificaat bij gekregen?

Dennis Postma

Heb het nog niet laten doen maar had het wel als plan voor de toekomst, was al niet van plan het te donker te laten doen maar net ietsje donkerder dan het orgineel is dus denk als je het subtiel aanpakt dat ze het niet eens zien, ik ken zelfs een agent die het zelf ook heeft op z'n prive auto, zonder certificaat en ook nog eens donkerder dan toegestaan was?en ook nog eens ZELF aangebracht :)

EyesOnly


Qweras

Ik wil ook mijn ramen laten tinten nog. Ik zal in ieder geval vragen of op het bonnetje een andere datum mag komen...
Ik vind het wel raar, ware het niet dat ik het forum hier lees, anders had ik nooit van deze regel afgeweten!

bruijst

Citeerbob jij heb het toch bij restyle laten doen??
heb je er een certificaat bij gekregen?

Dat maakt dus niks uit, het is nu gewoon verboden als ik het goed begrijp.

Michel Veltman

ik zat zelf te denken aan 40-30-20 te laten tinten tzt
iemand toevallig een foto van een blauwe megane met voorste zijruien 20% getint? kan me amper voorstellen dat oom agent daar echt lastig over kan doen (tenzij ie gedumpt is door zn vriendin ofzo ;D)...

maargoed als het officieel niet mag kan je bokkie zijn natuurlijk :(
lastig...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EyesOnly



Michel Veltman

ik ook hoogstwaarschijnlijk :D

btw mag een raamband nog wel of valt dit ook onder de regel ???
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ppveenstra

Hoor nu weer via via dat de hele donkere wagens worden aangepakt, mensen met een lichte folie waar men nog naar binnen kan kijken wordt niet zo streng naar gekeken, gaat dus geloof ik meer om de zwartkijkers.. (dit ivm met drugsdealen in de auto's)...

Ook maar gehoord uit een betrouwbare bron.. :)

CiteerIk heb vanmiddag even met mijn buurman gesproken, die zit ook bij de politie. Hij zal voor mij de nieuwe voorschriften even kopieren, zoals ze momenteel op het bureau worden toegepast. De uitleg die hij vanmiddag gaf, was dat met name de echt zwarte ramen worden aangepakt. Als er nog enigszins van buitenaf naar binnen valt te kijken (oogcontact), dan mag dit nog. Achterliggende reden was dat er momenteel veel vanuit geblindeerde auto's drus worden gedeald en op deze manier probeert dat politie dat aan te pakken.  Hopelijk binnenkort meer en duidelijkere uitleg m.b.v. offici?le papieren.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev