Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 53

Gestart door Willem, 1 september 2015, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

korte


mark

Tja ik vind het een mooi lipje  :D Het zal mij een worst wezen waar dat ding vanaf komt haha.  :D
Het is een beetje diffusor achtig, zoiets zoek ik voor mijn achterbumper.  :P

korte

Oh ja, maakt mij ook niet uit hoor, vond het alleen ff grappig

En het zal best beter staan als diffuser dan een prius überhaupt... Die hokken zijn enkel en alleen verkocht vanwege de bijtelling (mag ik hopen) Als ik er een tegenkom schakel ik altijd ff terug zodat ze horen hoe ik het milieu schaad  8)7

mark

haha ja dat doe ik ook altijd.  :D Extra een versnelling terug en volgas inhalen op de snelweg >:D

korte

 !-! Zo is hoort het! Kom hier wel (Tilburg) veel tesla's tegen... Die kan ik (op het ontbrekende geluid na) dan wel weer waarderen.

Willem

Dan kom ik de hele zomervakantie langs Mark  :D :D

mark

Jij kunt misschien in de vakantie de luie student uithangen, maar ik ben gewoon aan het werk haha.  :P  :D

Willem

Ho eens ik werk meestal ook in de vakantie  :q

Christian de Vriend

kijk je uit? dat je niet overspannen raakt  :q ;)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Willem

Tss willen jullie ruilen? Jaartje studeren?

korte

Ach Willem, je moet maar zo denken, een studie betaald zich later altijd terug  !-!

Tedo


korte

Ja agent, nee agent, u heeft ten alle tijden gelijk agent  :q.... Bumpers die klaar zijn, dat willen we zien!

Willem

Zal toch wel tot m'n dood moeten werken gok ik.  8)7 Maar we gaan weer on topic hoor.

korte

@ Stefan, mooie cijfers  !-! Maar ik zie zo rond de 1800-2000 toeren in dipje in zowel koppel als pk's is/was dit er niet uit te krijgen met tuning? Want bij de standaard software zie ik het minder terug... Verder erg nette cijfers.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev