Advertenties


2.0 16v Steven.

Gestart door steven, 11 april 2008, 23:23:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

steven

 Nou best mensen.

De oude megane van de heer Cijs heeft het afgelopen half jaar heel wat meegemaakt helaas 8)7
Ik als zeer trotse jongenman,kon ik de auto kopen :9~

Opzich best raar,als je de auto altijd op shows en meetings ziet staan en ook in tijdschriften....
En dan opeens zelf die auto onder je kont hebt!

Maar gelukkig wordt de auto van de zomer weer in (goude) staat herstelt.

- De auto is afgelopen donderdag,helemaal nagekeken,en ook is de rechter aandrijfas vervangen,deze was stuk gegaan,waarschijnlijk door de klap.


Foto's volgen snel!




steven

Zo eindelijk gaat de auto maandag 25 Mei naar Dalfsen toen !-!
Waar hij gelukkig weer schade vrij wordt gemaakt _o_

steven


steven

#3
Zo ik zal ook weer een iets posten,ook al heb ik niet stil gezeten :D


Gisteren heb ik zojuist nieuwe raamrubbers gemonteerd,ziet er weer netjes uit !-!

Helaas beginnen er gaten te komen in de uitlaat,en is er al een sierdemper afgebroken (door geroest).
Dus binnenkort krijgt de coupe een complete nieuwe rvs uitlaat lijn,en een grote beurt waar de nodige dingetjes weer netjes gemaakt worden :)

Ook heeft de auto ongeveer 2 maanden geleden een volledige anti-roest behandeling gehad......dus kan ie weer vooruit.
Overigens waren er niet veel roest plekken te bekennen,en dat na bijna 14 jaar _o_

steven

#4
Zo ik zal ook eens weer iets melden over de megane.

A.s maandag gaat de auto een reisje maken richting Almelo waar er een gehele nieuwe dubbele rvs uitlaat onder komt.
Daarna gaat de auto door naar Dalfsen om daar de vandalisme schade te laten repareren die afgelopen winter is ontstaan ;(

Ook heb ik afgelopen week iets nieuws gekocht,en wel een snap-off dat al een geruime tijd op mijn lijstje stond :D




Verder nog een aantal mooie en leuke foto's tegen gekomen van de megane.












Verder zal het komende tijd wel weer rustig zijn want medio september/oktober zal ons nieuwe huis worden opgeleverd,dus drukke tijd Y
Maar wellicht dat er in de tussentijd nog iets veranderd aan de megane...

Verdere plannen daarna zullen zijn:

-Velg randen laten polijsten.
-Nieuw koelvloeistof tankje.
-En kleine dingetjes onder de motorkap bijwerken.
-Nieuwe remschijven+blokken achter.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev