Advertenties


'Delphian' freek jans (fase 1, 1.6e)

Gestart door freek, 8 februari 2008, 20:56:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

freek

nou de lagen polyester zitten op de deurpanelen....

en waar ik voor gewaarschuwd was is ook gebeurd. de polyester laat los bij het plastic. ik heb mijn monteur gebeld en met hem overlegd wat nu verder..

we hebben besloten om het anders te gaan aanpakken. alle panelen gaan in alcantara en bovenkant dashboard. alle kleine delen worden metallica zwart gespoten. alle naden worden gestikt met groene stiksel om het fusion merk terug te laten komen. met deze oplossing is het geen ramp dat het polyster is losgekomen nu kan ik het gewoon in vorm brengen en zal het alsnog netjes komen met het nieuwe stofje erop :D..

de prijs opgaaf wordt gemaakt en zal niet goedkoop zijn dus wodt even flink sparen. maar het leek me erg luxe en mooi :D

en dan als extraatje gaat er wat speciaals met de dakhemel gebeuren en dit houd ik lekker nog ff voor me  ;) :q
only men of stihl

freek

ff kleine update  :)

zoals velen hebben kunnen lezen is er veel gespeculeerd over mijn megane. moest hij weg of niet
bij deze een bevestiging dat hij blijft :D

daarbij zijn we ook druk met het gebakje bezig

update:
interieur is eruit en plastic delen komen nu in mat zwart te staan, deels is al klaar
interieur van fase2 komt erin
alle orginele bumpers komen er weer onder met nodige aanpassingen
kw schroefset ligt thuis wachtend op montage (14april)
10 april komt er een links recht uitlaat systeem onder
audio ben ik nog aan het verwerken op papier hoe het erin moet

dit alles is dan ook het laatste wat er groots gaat gebeuren verder zullen er nog wel wat dingetjes vervangen moeten worden zoals de pook, raamslingers etc. maar het grote verbouwen is gebeurd

foto's volgen zo snel mogelijk
en over de verkoop van mijn tuning spul kom ik terug eerst het spul er maar eens afhalen :q
only men of stihl

freek

#17
eindelijk is het zover

de megane heeft zijn laatste verbouwing gehad. Ik heb het resultaat wat ik voor ogen had.
op wat kleine afwerkingen na is hij helemaal af. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Het enige wat ik  nog mis zijn goeie velgen.

ik heb besloten om de Dotz Touge velgen te nemen. ik kies voor 16" met banden 195-40-16 voor en achter 205-40-16. zit even levertijd op dus zo spoedig mogelijk foto's

hierbij de foto's van de megane hoe hij is geworden























only men of stihl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev