Advertenties


Trekhaak Megane Cabriolet

Gestart door Camaro74, 25 augustus 2013, 09:48:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Camaro74

Hoi

Wij hebben pas een Megane Cabriolet uit 2001 aangeschaft met een 2.0 liter motor (Dyna)
Op Marktplaats heb ik diverse Cabriolets gezien met trekhaak echter als ik ons kenteken invoer op een trekhaak
leverancier zegt hij dat er voor dit model geen trekhaak mogelijk is. (  24-HH-NH)

Weet iemand hoe dit zit, past die van een 1.6 niet op een model met 2.0 motor

groetjes
Marcel

RobScénic

Om hier even op mee te vragen: past de trekhaak van een phase I Scenic (1.6e) op een phase II Scenic (2.0 16v)?
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Paul

dat is hetzelfde.
ik heb nog een originele afneembare haak van een scenic liggen.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

matthew

Trekhaak scenic is hetzelfde.

Trekhaak voor cabrio wordt zowel origineel als in de imitatie niet meer gemaakt.
Motor inhoud maakt niet uit.

Dus je bent verplicht op zoek te gaan naar een 2e handse.

bks

Ik heb zelf ook een tijdje gezocht naar een trekhaak voor mijn cabrio, uiteindelijk gevonden op een demontage auto. Zoeken op onderdelenlijn of autodemontage is de beste manier om er aan te komen.

MeganeScenic1.9dCi

Citaat van: matthew op 26 augustus 2013, 20:59:30
Trekhaak scenic is hetzelfde.

Trekhaak voor cabrio wordt zowel origineel als in de imitatie niet meer gemaakt.
Motor inhoud maakt niet uit.

Dus je bent verplicht op zoek te gaan naar een 2e handse.


Ik weet dat dit een antiek topic is.. maar ik heb een trekhaak besteld voor mijn Scenic.. en liep er tegenaan dat voor een 2.0 er een andere trekhaak onder zit ( en voor de RX4 ) dus een trekhaak van een Scenic is niet zomaar uitwisselbaar met een Coupe of Cabrio.  Wilde dit toch even kwijt.
Ik heb hem via Rameder besteld en ga hem er binnenkort opfietsen.. incl merkspecifieke kabelset. Daar zitten dus al Renault Stekkers aan..
Foto's volgen nog voor de liefhebber.
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

DirkvdP

Citaat van: MeganeScenic1.9dCi op 20 juni 2017, 15:40:50

Ik weet dat dit een antiek topic is.. maar ik heb een trekhaak besteld voor mijn Scenic.. en liep er tegenaan dat voor een 2.0 er een andere trekhaak onder zit ( en voor de RX4 ) dus een trekhaak van een Scenic is niet zomaar uitwisselbaar met een Coupe of Cabrio.  Wilde dit toch even kwijt.
Ik heb hem via Rameder besteld en ga hem er binnenkort opfietsen.. incl merkspecifieke kabelset. Daar zitten dus al Renault Stekkers aan..
Foto's volgen nog voor de liefhebber.

Goed om te weten! Ben benieuwd hoe dit zit met bijv. een III Grandtour. Ik ga die site ff checken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev