Advertenties


NIEUWE WEBSITE! / Huishoudelijke mededeling!

Gestart door Robin, 15 april 2010, 21:49:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Ik kan me idd wel vinden in hetgeen Wrecked hierboven zegt.
Zeker gezien de carrosserie varianten Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Er komt ook als het goed is een aparte board met de faq's erin,alleen kost dit tijd om te maken.
Daarom is ook de site zelf weer online gezet www.meganeclub.nl

Zoals het nu is meg1 ,2,3 is goed zo ,als je ook fases en dergelijke gaat onderverdelen raken forum gebruikers gedesorienteerd door de vele keuze.

Wat wel een optie is misschien is om bij meg 1 1996-2002 te zetten en bij meg 2 2002-2009 en bij meg 3 2009-heden

Stefan

Yep,
Jaartallen erbij lijkt me ook een heel goed idee !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Zo gelijk even aangepast,eens kijken of het ze opvalt.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

maXcomX

over de FAQ: Dan lijkt het me toch handig als hier op gewezen wordt of een linkje plaatsen op de FAQ pagina.

model:
Of het duidelijk is, weet ik niet, gezien het feit dat er nogal eens wat vragen verplaatst moeten worden.
Het is ook handiger als je bij het registreren verplicht het model vermeldt bij de persoonlijke data, nu komt het nog veel voor dat men met de deur in huis valt, zonder aan te geven over welk type/motor/bouwjaar men de vraag stelt.
De meesten vermelden hun model, maar veel ook niet.

Technische database:
Ja en nee, er wordt veel gelinkt naar andere websites, ik snap dat dat goedkoper is dan zelf deze documenten op de server te plaatsen, maar het is niet geheel volgens het "website bouw principe". Dan had je geleerd dat je externe links zoveel mogelijk moet vermijden. Dus: waarom niet zelf alle Megane gegevens/data/handleidingen etc. op de eigen site zetten?


maXcomX

De jaartallen erbij is idd een verbetering.

Dennis Postma

Even een mededeling van mijn kant aan de mensen die mij de afgelopen dagen misschien gemaild hebben op mijn meganeclub adres.

Door problemen met de lader van onze laptop kan ik helaas deze niet gebruiken en daardoor outlook niet gebruiken. Helaas krijg ik dit om onduidelijke redenen niet aan de gang op de pc.  :?

Ook ben ik komende week op vakantie en dus tijdelijk niet bereikbaar.

Mocht je mij persee willen bereiken via mail kan dit op mijn hotmail adres, dat is dennis_mercury@hotmail.com.

En anders kun je vast bij een van de andere bestuursleden terrecht.

Mvg.

Dennis (ledenadministratie)


maXcomX


Dennis Postma

Intussen zijn de problemen opgelost. Ik ben vanaf vandaag gewoon weer de bereiken via dennispostma@meganeclub.nl  !-!

Dennis Postma

Even een huishoudelijke mededeling.

Vanaf aanstaande vrijdag gaan Claudia en ik verhuizen. Daardoor zal ik tijdelijk minder actief/aanwezig zijn op dit forum. Dus mochten er zaken zijn die betrekking hebben op de ledenadministratie kan het wat langer duren voordat hier een reactie op komt.

Mvg.

Dennis.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

Sucses met het verhuizen, maar euh alleen niet doen wat wij dan al wel zullen doen o-) :D



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev