Advertenties


Katalysator

Gestart door Rogier, 4 januari 2005, 19:14:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Mijn kat is waarschijnlijk kapot, maar wil er een zwaarder geluid hebben, kan dit door de kat ertussen uit te halen en is dit veel werk voor een coupe (16-16v) 1999) en als ik er een tussendemper uithaal

mark75

ik heb mijn kat eruit gehaald .......maar dan moet ook de labda-sensor eruit, mits je een goede katvervanger hebt waar je deze weer kan indraaien.
Mijn wagen loopt perfect......soms voel ik wel dat ie een beetje twijvelt als ik het gas loslaat.

Groetjes van 2.0 16v mark

Christian de Vriend

sta er niet van te kijken als de motor minder lekker gaat presteren,ik heb dan wel een andere motor,maar met kat. verv. leverde ik meer in dan dat ik kreeg
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roeland

bij mijn auto stond de katalysator er nog onder maar hij was leeg gehaald  ???
ik zag het gisteren want ik heb een volledig nieuwe lijn laten zetten met LASER uitlaat.
en kben toch door de keuring geweest met deze 'katalysator' , ook is de lambda sonde (sensor) blijven steken.

dus nou weet ik het niet hoedat allemaal kwam  :)


ps: is 450 euro teveel betaald voor een VOLLEDIG nieuwe uitlaat lijn (met kat,middenpot,eindpot en laser uitlaat)
sorry dat het in dit topic staat

grtz Roeland

Marco K

Citaat van: Christian op  4 januari 2005, 23:34:22
sta er niet van te kijken als de motor minder lekker gaat presteren,ik heb dan wel een andere motor,maar met kat. verv. leverde ik meer in dan dat ik kreeg

Heb je dat nog steeds dan Christian? Of heb je je 'gewone' kat er later weer onder gezet?

Stefan

Citaat van: Roeland op  5 januari 2005, 16:05:18
ps: is 450 euro teveel betaald voor een VOLLEDIG nieuwe uitlaat lijn (met kat,middenpot,eindpot en laser uitlaat)
sorry dat het in dit topic staat


maakt niet uit Roeland, als het maar geen hele verhalen gaan worden. :D

450 euro is niet teveel betaald voor zo'n lang stuk.
Er zijn einddempers (o.a 1 die ik besteld heb ;D) die zelf alleen al inclusief montage rond de 350 Euro kosten.

Prijzen van 800 ? 900 euro komen ook voor, maar dan heb je ook echt wel wat natuurlijk ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev