Advertenties


1.6e start niet meer????

Gestart door peyden, 24 december 2004, 17:42:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peyden

Dat vind ik ook normaal, op het werk hebben we allemaal tijd gebrek, zo ook de renault dealers.

Maar als ze dat aan de voorkant dan ook even fatsoenlijk doen communiceren, kan er later ook geen ergernis ontstaan.

Stefan

Communiceren is hetgeen dealers het minst goed kunnen.....
Facturen maken kunnen ze wel...
Dit is een beetje kort door de bocht maar ik ben al tig x ge"#$#" door de dealer.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EyesOnly

Citaat van: Remko de W. op  1 januari 2005, 22:51:54
Jawel, maar de wagen is nog niet in behandeling genomen... ;)

gewoon zelf blijven bellen of langsgaan is mischien nog beter...
Zodra iemand een taak bij mij achterlaat, noem ik dat in behandeling :P
Als ik honderden euros betaal voor service...verwacht ik ook dat ze af en toe laten weten hoe het ermee staat.
Niks is zo frustrerend als wachten op iets wat je nodig hebt. En als je er dan ook nog zelf achteraan moet gaan wekt dat NATUURLIJK irritatie op.

Stefan

Wie is er nu eigenlijk de klant denk je dan ???
Het moet natuurlijk niet gekker worden..........
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peyden

Nou eindelijk bericht, zoals verwacht geen goed nieuws. De ecu naar de haaien (kosten 700 euro).

Deze was naar de klote vanwege kortsluiting, nou lekker dat die van Ranault op zo'n plaats de ecu plaatsen!!!
Eigenlijk is dit een wanprestatie van hun, want een ecu waar een halve liter water uit komt is toch niet normaal.

coupe-monte-carlo

inderdaad, en helaas nog weggegooid geld ook nog, als het nou iets motorisch was, had je nog zoiets gehad van... oke... maar nu kan ik er weer een tiental duizend kilometers mee vooruit :-\
idd zwaar klotuh

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev