Advertenties


Maat reservewiel Mégane III

Gestart door MarcN, 28 februari 2017, 20:53:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

duckie1098

Niet platte kant van slijtage, maar lijkt net of er iets heel lang tussen gezeten heeft waardoor het rubber is vervormt.

groetsels,

Ben

mark29

Tja nieuw deurrubber regelen bij de dealer.
Nieuw rubber dicht altijd het mooiste af, heel goedkoop is het niet.
Ff een belletje maandag en je weet wat het kost.

duckie1098

ojee,daar heb ik het nog niet aan toe

duckie1098

in ieder geval bedankt voor je moeite.

groetsels,

Ben

duckie1098

Rubber eruit gehad, is aan de korte kant, dus zit waarschijnlijk toch aan een nieuwe vast.Maar die moet dan wel goed op lengte zijn dan..

groetsels,

Ben

mark29

Nieuwe van de dealer klopt de lengte altijd.

duckie1098

tja, maar er zat ook een originele in, die dus erg krap is.

groetsels,

Ben

duckie1098

Mark, je had gelijk.
Nieuw deurrubber, à 125 euro, en he gefluit is weg.Duur, maar dan heb je ook wat.

groetsels,

Ben

mark29

1x fluiten en je portomonnee is leeg haha.
nieuwe rubbers maken vaak veel verschil ja.

noiseyMP7

@MarcN, heb je al een reservewiel gevonden? Ik wil mijn reservewiel weg doen en een sub op die plek leggen, moet dan alleen een reparatiekit in m'n auto gooien. Als je interesse hebt zal ik vanavond ff de maten van mijn wiel opzoeken.

Is een ongebruikte velg met een ongebruikte originele band(band is wel van week44 2001, dus misschien dat je 'm even na moet kijken of zelfs de band vervangen al ziet er er wel nog goed uit zonder scheuren en nog met de gekleurde lijnen op het loopvlak)

zapp

Hoi noiseyMP7. Wat voor band (merk en maat) ligt er op dat reservewiel.
Als @MarcN geen belangstelling heeft, wil ik hem wellicht overnemen (als het de goede maat is)

noiseyMP7

Ik zal morgen de info posten, Is nu te donker om het te kunnen lezen  Y


noiseyMP7

Betreft een 185/60R15 84H band van het merk continental. Geproduceerd in week 44 2001. Band en velg zijn beide ongebruikt en als nieuw

mark29

Steekmaat velg, hoeveel gaten enz. Daar heeft een ander ook iets aan. Die info schiet te kort.
Die banden draai je overal op.
Die velg van een megane 1 is wat anders dan een megane 3 om maar iets te noemen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev