Advertenties


Wel of geen vaste navigatie Megane III?

Gestart door Tedo, 9 februari 2015, 10:27:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Giel

Maar er zijn toch ook van die aftermarket setjes verkrijgbaar, of eventueel van de sloop, ik heb alleen geen idee wat hier aan bekabeling is voorbereid.
Je zit ook vaan kopieën van de originele van die china setjes plug and play, ik zou hier nooit voor kiezen, maar misschien is het een optie?
Megane III Estate, Megane I Cabrio


Jerry88

@Stefan, ik kan dit geheel bevestigen👍

matthew

Toch is er in Nederland ook een enkele zonder navi geleverd hoor.

Update lijkt me geen probleem wantbdat doe je bij tomtom. (Je bent daarvoor helemaal niet dealer afhankelijk, want dat kun je gewoon thuis doen).

Zelf zou ik er geen probleem mee hebben als het er niet in zit.

Heb zelf namelijk ook gekeken voor estate gt line en vond toen een originele Nederlandse auto zondr navi, echter werd het toch bmw voor mij.

Dante

En achteraf zelf de originele navi inbouwen Tedo :dunno:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Een GT line is nog wel te vinden Matthew, maar die heeft niet dat 2.0 turboblok. Hoogstens de 1.4 TCe. Een TCe 180 van vóór de GT heeft dan weer geen sport onderstel, en ziet er wat suffer uit.
Dan moet je toch echt voor de GT gaan.

En zelf inbouwen? Volgens mij moet er dan een heel ander dashboard en middenconsole in.
Een III lijkt wat dat betreft minder modulair opgebouwd dan een II. En dan nog de bedrading e.d.

matthew

Ik zou me er niet aan storen als het er niet in zit in ieder geval.

Gewoon auto gaan bekijken en rijden.

(En ik zocht toen ook alleen op 180.)

Tedo

Helaas gaat deze het niet worden, het is een auto waarin gerookt is. Ik heb dat ooit eerder gehad en dat wil ik (als niet-roker) nooit meer.

Dit was 'm

Jerry88

Jammer, maar ik geef je groot gelijk, het is niks zo'n rijdende asbak

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev