Advertenties


Nieuwe Megane aangekocht

Gestart door faa, 2 juni 2014, 23:59:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

faa

Met Url? Ze staant lokaal op mijn machine. Ik dacht ik upload de foto's maar dat lukt dus niet

Yorick

Moet je even om www.mijnalbum.nl een account aanmaken, daar kun je ze uploaden en dan de link van de afbeelding gebruiken hier.

Ard Klok


mark

#18
@Faa

Je moet eerst de foto's uploaden met bijv. mijnalbum.nl

Dan daar de url van de foto kopiëeren, en die weer tussen [img ] [ /img] plakken.

Edit: laat maar had de rest van de reacties nog niet gezien.  8)7

BadEend

#19
Ik zou beginnen met het aansprakelijk stellen van de verkoper voor de schade.
Het probleem is dat je moet kunnen aantonen dat de verkoper niet heeft gezegd dat het een schade auto is anders heb je geen poot om op te staan.
En daarbij heb je zelf ook een onderzoeksplicht.

Je zou hem kunnen aanbieden voor export, dan krijg je een deel van de BPM terug.
Dit kan met het volgende formulier, http://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/verzoek_teruggaaf_bpm_export_nederlands_kemteken_bpm0451z11fol.pdf

faa

hoi badeend, via export staat een voorwaarde dat het geen schadeauto mag zijn. Dit is een schadeauto... Of mag het als die hersteld is?

Tedo

Tsja, zo op de foto's ziet hij er wel oké uit. Maar het lijkt een GT line te zijn met een ouder front erop. Dat klopt inderdaad niet. Het vervelendste lijken me de storingen die je noemt. Kleurverschil is niet mooi, maar daar rijdt 'ie niet minder van.

En zoals met alles op MP: als het te mooi om waar te zijn lijkt, is het dat meestal ook.
Dus reden om extra attent te zijn (maar je kan natuurlijk ook gewoon écht eens mazzel hebben).

Stefan

Volgens mij zie ik "bose" type plaatjes op de voorste zijschermen zitten.... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Dan is het een Bose met een GT line achterbumper en de voorzijde van een 2008-2009 model.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

BadEend

#25
Citaat van: faa op  4 juni 2014, 20:22:24
hoi badeend, via export staat een voorwaarde dat het geen schadeauto mag zijn. Dit is een schadeauto... Of mag het als die hersteld is?

Als het hersteld is mag het.
Een jong gebruikte auto importeren is erg gunstig, dan zou je je huidige auto daar misschien kunnen inruilen.

BadEend

Of een auto een schadeverleden heeft kan je op http://www.autoverleden.nl/index.php controleren.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev