Advertenties


RMC Nieuwjaarsreceptie

Gestart door Reinier Goorden, 3 december 2008, 21:37:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nils

Ook wij zijn met z'n 2-en weer aanwezig 8)

En ja, natuurlijk ook karten !-!

Stefan

Ingeschreven !-!
+ karten uiteraard Y :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Heb even met mijn dienstindeler gebabbeld. en die heeft even geregeld dat ik er weer bij kan zijn. Heb me dus ingeschreven voor 2 personen en karten uiteraard  !-!

Reinier Goorden

Het gaat al lekker met de inschrijvingen  !-! We hadden even een kleine hik in het online aanmeldsysteem maar dat is gelukkig snel opgelost.

Ik kreeg van Dennis terecht de vraag of het mogelijk was net als andere jaren een 2e heat te rijden.
We wachten eerst het aantal inschrijvingen voor het karten even af, er kunnen 12 mensen per heat rijden (heb er 2 geboekt), mochten er dus plekjes over blijven is het natuurlijk mogelijk een 2e heat te rijden,voor spek en bonen wel te verstaan. Dus nog even geduld, ik hou jullie wel op de hoogte.
Er is natuurlijk ook altijd nog de mogelijkheid om op eigen gelegenheid nog een keer te karten met een aantal. Maar de verwachting is denk ik net als andere jaren dat het wel goed komt.  ;)

Tim

Zo ik heb me ook officieel aangemeld :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

ik meld me ook nog aan tzt en idd 2x karten is toch wel mn insteek..
(en natuurlijk alle verwachting/hoop op dat het goedkomt zoals altijd Y)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Zit je weer in de twijfel-fase Michel...? ;) o-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

neehoor, moet alleen nog even tijd vinden om aan te melden ;)
Je dacht toch niet dat ik een heat karten oversla :? :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

In de tijd dat je die reactie neer kon zetten had je je ook aan kunnen melden Veltman, volgens mij ben je gewoon bang voor de druk van de sympathysanten  :q

rs50jochem

Veltman heeft al jaren aanmeldingsvrees.. Het is voor de persoon die met een dergelijk 'probleem' klampt niet leuk om daar steeds mee geconfronteerd te worden jongens..! Probeer een dergelijk persoon meer persoonlijk te benaderen om je doel te bereiken.. Zo openbaar werkt alleen maar averechts..  :q

Dennis Postma

Is toch eigenlijk best wel zielig voor hem  ;) :D

Michel Veltman

och je kent het gezegde ''de belangrijkste personen'' komen altijd als laatste ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

rs50jochem

Volgens mij moet ik van deze uitspraak even oprecht kotsen..

Dennis Postma

Volgens mij waren het artiesten die altijd wat later komen Michel. Kan ik daar uit concluderen dat jij tot de afdeling clowns behoort Michel?  :q

Stefan

hahahaha... :D :D

Jongens, jongens toch.... :x --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev