Advertenties


Regensensor/automatische dimmende binnenspiegel hoe te zien??

Gestart door Zakaria, 6 september 2007, 20:05:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zakaria

Binnenkort krijg ik een Megane II dynamic uitv. 1.9DCI 6 bak  :)

En wil het volgende over de auto weten, ik zag aan beide hendels(ruiterwisser en licht hendel) aan een kant staat er auto en aan de andere kant 3 stippen(zoals in de afbeelding). Wat wil dat precies in houden? En dat auto in de licht hendel, is neem ik aan voor ''automatische verlichting in het donker'' ?

En ik zag een soort senor op de voorruit net boven de binnen spiegel is aan de buiten kant te zien, voor wat wilt dat zijn? Voor de automatische dimmende binnenspiegel?



Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

bengek

ik heb ook een 1.9dci 6bak.
die sensoren bij je binnenspiegel zijn de regensensor en de lichtsensor.
de hendel aan de rechterzijde (ruitenwissers) kun je je "ruitenwissers" mee bedienen zoals normaal.
alleen de eerste stand (wat normaal interval is) is nu regensensor.
lichtsensor kun je met je mode knopje aan en uit zetten maar hoe dat precies zit moet je in het voertuigboekje opzoeken
want je zit dan ook te kijken met het feit dat dat niet altijd kan. niet met draaiende motor bijvoorbeeld.
hoop je hiermee geholpen te hebben.

bengek

owja en dat kleine sensortje op je binnen spiegel is voor het automatisch dimmen jah\
!-!
en dat knopje met die 3 stippen daarmee kun je door je boordcomputer scrollen

Zakaria

#3
Aaah echt harstikke bedankt benny, weet nu echt voldoende!!!  !-!


Oh ja bij de handsfree card zit er een soort knop afgebeeld met een auto en koffer deksel open?

Wat houd dat in, dat je je koffer van afstand kan openen??  :)
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Stefan

dat je het kofferdeksel van binnenuit kan ontgrendelen lijkt me... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Zakaria

Ah op die manier! Want ik neem aan dat de auto automatisch word vergrendeld als je meer dan 15km/u rijdt(zoals bij mercedes)?
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Zakaria

Even een foto van goolge gepakt, is het die knop met een witte pijl aangericht?




Ik weet echt voldoende, kan niet wachten tot dat ik hem heb!!!
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Zakaria

Oh ja weet ook iemand waar ik goedkope orginele Xenon lampen kan halen voor de Megane II?? Dus geen fitting!
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Marc Brouwer

Citaat van: Zakaria op  6 september 2007, 22:59:11
Even een foto van goolge gepakt, is het die knop met een witte pijl aangericht?




Ik weet echt voldoende, kan niet wachten tot dat ik hem heb!!!

En dan zou ik nog het boekje doornemen want sommige functies kunnen uitgeschakeld zijn en er zijn nog een aantal functies die in het boekje omschreven staan, die handig zijn om te weten.
"We Shall Not Be Moved"


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev