Advertenties


snelheidmeter doet het niet ?

Gestart door fuat, 4 januari 2007, 16:23:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fuat

me snelheid meter is ermee gekapt ik heb de zekering verwisseld want die was kapot maar het helpt niet dus als iemand me wat wijzer kan maken graag

Paul

Gebruik de zoekfunctie( staat bovenaan in de blauwe balk), en vind al je antwoorden.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

fuat

ik heb gezocht maar kom er niet uit
en waar is die  snelhiedsensor
en in heb een megane2 maak dat wat uit

fuat

Citaat van: Paul v Dijk op  4 januari 2007, 17:53:44
Gebruik de zoekfunctie( staat bovenaan in de blauwe balk), en vind al je antwoorden.
waar is die snelheid sencor

Paul

Sorry, ik had niet in de gaten dat je een megane2 hebt.
De meg2 heeft geen snelheidssensor meer, maar haalt het signaal van de Abs pomp.
Als je geen storing hebt op de abs, dan zal de snelheidsmeter zelf wel stuk zijn.
Veranderd de km-stand wel?
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

fuat


fuat

Citaat van: Paul v Dijk op 10 januari 2007, 20:10:44
Sorry, ik had niet in de gaten dat je een megane2 hebt.
De meg2 heeft geen snelheidssensor meer, maar haalt het signaal van de Abs pomp.
Als je geen storing hebt op de abs, dan zal de snelheidsmeter zelf wel stuk zijn.
Veranderd de km-stand wel?
nee hij blijft hetzelfde

fuat

Citaat van: Paul v Dijk op 10 januari 2007, 20:10:44
Sorry, ik had niet in de gaten dat je een megane2 hebt.
De meg2 heeft geen snelheidssensor meer, maar haalt het signaal van de Abs pomp.
Als je geen storing hebt op de abs, dan zal de snelheidsmeter zelf wel stuk zijn.
Veranderd de km-stand wel?
sorry dat ik je lastig valt maar die kilometerstand blijft ook het zelfde waar ken het aan liggen want me zekering was ook kapot heb die vervangen maar het helpte niet
en me apk loopt af op de 13de van dit maant dus ik moet em laten maken

fuat

ik heb em nog niet opgelost dus als me nog iets weet graag

GVR


fuat

ben bij de garage geweest die zij van ik moet gaan zoeken het kan aan de abs liggen er is al twee mensen bezig geweest de hele dag maar kon niks vinden hij vroeg me om een tekening ofzo maar ik weet niet waar ik het vind en is al 6 maanden geweest en de hele tijd zonder snelhied en kilometerteller gereden

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev