Advertenties


inspuiting defect.

Gestart door GVR, 19 november 2005, 18:45:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GVR

Rij ik vandaag na in Emmen te zijn geweest nog even door naar de videotheek. Ineens slaat de motor uit en verschijnt er op de display de boodschap "inspuiting defect".De auto deed niets meer. >:(  Als je op de startknop drukte hoorde je dat hij probeerde te starten maar sloeg niet aan. Nadat de garage gebeld was dus maar wachten op route renault. Wordt ik door de garage teruggebeld of ik de auto wil afsluiten (deuren op slot zetten) en het dan nog eens te proberen. En waarempel........hij doet het weer. ;D Hebben meer hier last van gehad?(en mocht het gebeuren dan weet je nu wellicht wat je er aan kan doen) Misschien dat mijn brandstoftank ietsje te leeg was? ( er ging 62 liter in,volgens het instuctieboekje heb ik een 60 liter tank? ) ::)

Timo Zuiderduin

Mooi spul die nieuwe electronische grapjes van renault.

collega van me heeft een Laguna en die heeft ook non-stop rare grapjes ermee.
krijgt steeds berichten dat er een te lage bandenspanning is terwijl de banden prima op druk staan.

ook steeds gekloot met de keycard.

drbiqs

Leuk verhaal GVR
Mooi dat ik dit weet,mocht het mij ook eens overkomen weet ik wat ik er aan kan doen.

PS
Ben je nog wat wijzer geworden uit die handleiding voor je spiegels die ik je gemaild heb.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

GVR

Dat vind ik nou ook.Hij bood ook aan om de auto maandag even uittelezen.(no costs) Hij vind het wel jammer dat ik naar het zuiden vertrek.

Arno

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 19 november 2005, 19:06:53
Mooi spul die nieuwe electronische grapjes van renault.

collega van me heeft een Laguna en die heeft ook non-stop rare grapjes ermee.
krijgt steeds berichten dat er een te lage bandenspanning is terwijl de banden prima op druk staan.

ook steeds gekloot met de keycard.

Heeft een kennis van me oo met zijn laguna...

Huite

#5
Bij de Megane hebben die storingsverhalen veelal betrekking op de eind 2002 en 2003 modellen. Daarna heeft Renault het aardig onder de knie gekregen, Hoe dat bij de Laguna's is weet ik niet. Ook bij andere merken en modellen kun je dergelijke horror verhalen over electronica op fora lezen. Mercedes S klasse en BMW 7 serie kunnen er bijvoorbeeld ook wat van. Kortom het betreft niet uitsluitend "ons" merk!

Ciao, Huite

GVR

Vandaag heeft de garage de melding verwijderd. Hopelijk blijft het nu weg. We zullen zien.

azzzizzz

Melding inspuiting defect hoeft overigens niets met inspuiting te maken, zodra er een storing in het motormanagement optreedt, daar dan ook,  is "instpuiting defect"de enige melding die dan wordt aangegeven.


GVR

Hij blijft de melding geven en dan vooral als er even stevig gas wordt gegeven.

Nick Mattheus

overlaatst stond ik met de senic van men moeder op de parking op het werk.
Motor stond af maar ik was nog wel wat muziek aan het beluisteren.

Toen zei de GPS ineens tegen mij dat er een spookrijder mijn kant opkwam en ik uiterst rechts moest aanhouden :? l- :D

ps origineel renault gps :)

dus toch wel gebreekjes

grtz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Huite

Ik reed een tijdje terug op de Duitse Autobahn toen ik een melding kreeg over een "wegversperring" of zoiets.
Zat daarna op te letten wat er mis kon zijn en toen bleek er een loopvlak van een vrachtwagenband op de rechter rijstrook te liggen.
Gelukkig rijd ik met mijn 295 Pk sterke Megane RS niet zo vaak rechts 8) maar ik was toch wel blij met de waarschuwing.

Heb ook wel eens een waarschuwing gehad die (gelukkig) niet klopte.

Ciao, Huite --

GVR

Ik hoorde dat de melding"inspuiting defect"kan liggen aan een lekkage in een brandstof slangetje of ophoping van vuil bij een retour leiding ( uitlaatgassen? ) weet iemand hier meer over?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev