Advertenties


Wetgeving: wat kan wel wat kan niet...

Gestart door sebastiaan, 15 september 2004, 15:30:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ferdi

Dan vind ik het toch vreemd dat er bij die mensen zoveel verschil in elkaars werk zit... ik bedoel, dat het wel allemaal een beetje consequet moet blijven...  ;)  :D

Michel Cijs

ik kan de logica wel begrijpen.

Het mag niet op de weg dan krijg je een vette boete, maar met de keuring zou je het dan gewoon toelaten?? Tja ik kan me er gewoon iets bij voorstellen, had het liever anders gehad maar tis er nu onder vandaan en de auto is op tijd gekeurd; dit laatste daar draait het tenslotte toch om ;)

EyesOnly

Citaat van: Michel Cijs op 28 september 2004, 15:31:52
ik kan de logica wel begrijpen.

Het mag niet op de weg dan krijg je een vette boete, maar met de keuring zou je het dan gewoon toelaten?? Tja ik kan me er gewoon iets bij voorstellen, had het liever anders gehad maar tis er nu onder vandaan en de auto is op tijd gekeurd; dit laatste daar draait het tenslotte toch om ;)
Ik mag in de auto ook niet bellen (zonder carkit :P) maar de telefoon mag er tijdens de apk wel in liggen hoor ;)

Andy

Ik wil m'n achterlichten van megane fase 2 gaan spuiten, dit houdt in dat ik de reflector ga bedekken met lak.
Zou ik dan nog door de keuring komen?

Jan van Heteren

officieel niet aangezien er geen lak op de reflectors mag.... ;)
Meganomaniac

Michel Cijs

Citaat van: Erik van Rijn op 28 september 2004, 16:06:18
Citaat van: Michel Cijs op 28 september 2004, 15:31:52
ik kan de logica wel begrijpen.

Het mag niet op de weg dan krijg je een vette boete, maar met de keuring zou je het dan gewoon toelaten?? Tja ik kan me er gewoon iets bij voorstellen, had het liever anders gehad maar tis er nu onder vandaan en de auto is op tijd gekeurd; dit laatste daar draait het tenslotte toch om ;)
Ik mag in de auto ook niet bellen (zonder carkit :P) maar de telefoon mag er tijdens de apk wel in liggen hoor ;)

lijkt me niet echt een vergelijk maar goed......

Ferdi

Michel als je je neon er niet meer ondergooid wil ik deze wel van jouw overnemen.... :D stuur dan maar een PM-tje
-END OFF TOPIC-

FR@GSTER

Citaat van: Jan op 28 september 2004, 17:54:13
officieel niet aangezien er geen lak op de reflectors mag.... ;)

Ik zit er ook aan te denken om mijn achterlichten te spuiten.
Volgens mij als je een niet te dikke laag op je lampen spuit dan werkt het reflector nog.

En anders kun je toch met de keuring een losse reflector kopen en ff zolang ergens achterop plakken.
Of je zorgt dat je 2 sets lampen hebt.

Krijg je trouwens een bekeuring als je met gespoten lampen rondrijdt die niet door de keuring gaan ?
Ik bedoel dus als zo zodanig gespoten zijn dat ze nog wel functioneel zijn, maar niet worden geaccepteerd door een (zeikerige) keuringsmeester.


Michel Cijs

Citaat van: Ferdi op 28 september 2004, 21:40:49
Michel als je je neon er niet meer ondergooid wil ik deze wel van jouw overnemen.... :D stuur dan maar een PM-tje
-END OFF TOPIC-

ik ga er ff over nadenken ;)

Ferdi

Citaat van: Michel Cijs op 28 september 2004, 21:58:08
Citaat van: Ferdi op 28 september 2004, 21:40:49
Michel als je je neon er niet meer ondergooid wil ik deze wel van jouw overnemen.... :D stuur dan maar een PM-tje
-END OFF TOPIC-

ik ga er ff over nadenken ;)

Ok  :D

jeroen84

ik heb er vandaag speciaal de rdw er voor op gebeld (neon) en die zeggen dat het er onder mag zitten als de voeding maar niet is aan gesloten

Michel Cijs

vrijdag en maandag zeiden ze wat anders.......

lampen in de buizen en de bekabeling verwijderen, ze zeiden erbij dat het de meest gestelde vraag was de laatste weken

maar goed zal wel een grijs gebied zijn, heb het geprobeerd en verloren jammer dan.....

Tuned

kan je dan niet iets aanvragen waarin het schriftelijk staat en als de voeding er nie op zit, dus als je de plus kabel er af haalt mag het wel?

misschien voor de mensen die nog moeten dat zei die keurders moeten laten bellen met de vraag of het mag als ze dan het zelfde antwoord krijgen als jij dan kan het blijven....gaat voor mij ook nie echt lang meer duren

Michel Cijs

bel het RDW voor een uitdraai......

ik had er helaas de tijd niet meer voor, anders had ik het ook zwart op wit willen hebben

Tuned

ja dat ga ik ook doen en dan kan je aantonen dat het wel kan,
zal dat van de week eens doen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev