Advertenties


Wetgeving: wat kan wel wat kan niet...

Gestart door sebastiaan, 15 september 2004, 15:30:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sebastiaan

Net gehoord dat de coupe niet goedgekeurd wordt ivm de zijknippers.....mijn amber lichtjes zijn niet amber genoeg????
Ooit zulk zout gegeten >:(? >:(? maar een voordeel, de originele heb ik nog liggen en die worden evn gebracht. bij een eventuele steekproef worden de kapjes erop geplaatst. :D

sebastiaan

Citaat van: sebastiaan op 15 september 2004, 15:30:18
Net gehoord dat de coupe niet goedgekeurd wordt ivm de zijknippers.....mijn amber lichtjes zijn niet amber genoeg????
Ooit zulk zout gegeten >:( >:( maar een voordeel, de originele heb ik nog liggen en die worden evn gebracht. bij een eventuele steekproef worden de kapjes erop geplaatst. :D
gelukkig 50 minuten later en 84 ? lichter is ie goedgekeurd.

Shane

balen sebastiaan :/

maar wou toch even terug op het kenteken plaat als stikker op de raam zou dat mogen y/n ?
aanvragen, reflectie er in etc

EyesOnly

Vraagje;

Ik wil in mijn morette lampen stadslicht in de 2 binnenste, ongebruikte, units zetten (worden alleen gebruikt voor groot licht).
Zullen ze hier moeilijk over doen bij de apk?

Michel Cijs

vandaag aan den lijve ondervonden dat neon onder een auto niet mag (zelfs niet zonder zekering dus werking) voor de apk, mcc wilde hem niet aanbieden voor apk om deze reden

de auto is nu geheel apk klaar gemaakt door mcc, fuseekogeltje etc vervangen dus ik laat hem maandag ergens snel apk afmelden waar ze het hopelijk wel door de vingers (durven) te zien anders wordt het weer slopen en terugbouwen voor heel even  :-\ :-X

EyesOnly

Wat een vreselijke onzin eigenlijk.....!!
Ik durf er zo om te wedden dat al onze auto's 2x zo veilig zijn als de doorsnee golf/kadet/etc die op de nederlandse wegen rondrijden en WEL zonder problemen door de APK komen.....

ids

Misschien een domme vraag maar wat zijn fuseekogeltjes?

Jan van Heteren

dat is de verbinding van de draagarm naar het fusee
Meganomaniac

jeroen84

Citaat van: Michel Cijs op 24 september 2004, 13:11:54
vandaag aan den lijve ondervonden dat neon onder een auto niet mag (zelfs niet zonder zekering dus werking) voor de apk, mcc wilde hem niet aanbieden voor apk om deze reden

de auto is nu geheel apk klaar gemaakt door mcc, fuseekogeltje etc vervangen dus ik laat hem maandag ergens snel apk afmelden waar ze het hopelijk wel door de vingers (durven) te zien anders wordt het weer slopen en terugbouwen voor heel even :-\ :-X

wij bij autoservice m jansen in zeeland melden hem wel af met neon

jeroen84

Citaat van: Erik van Rijn op 23 september 2004, 18:50:06
Vraagje;

Ik wil in mijn morette lampen stadslicht in de 2 binnenste, ongebruikte, units zetten (worden alleen gebruikt voor groot licht).
Zullen ze hier moeilijk over doen bij de apk?

hier word niet moeilijk over gedaan

Michel Cijs

bij jan en mij moest dus vandaag het neon er echt geheel onderuit.......

jeroen84

wij hebben al meerdere auto`s goed gekeurt met neon
zelfs hebben we ooit een steekproef gehad op een auto met neon

Ferdi

Citaat van: Michel Cijs op 27 september 2004, 22:50:44
bij jan en mij moest dus vandaag het neon er echt geheel onderuit.......

Dit vind ik echt vreemd....
Volgens mij is dat zo'n L#L die je niets gunt... en thuis niets te vertellen heeft...  >:(

Michel Cijs

nou vrijdag was bij mcc dat ze hem niet wilde aanmelden

en vandaag bij een adresje van jan

RDW etc gebeld en bij een steekproef zijn ze gewoon de sigaar........

tis jammer, maar miss. komt het er voor de shows volgend jaar wel weer op, miss. ook niet, tis leuk maar gebruik het eigenlijk heel erg weinig dus moet ff kijken of ik het wel waard vind al die moeite ;)

Michel Cijs

zo zie ik het dus ook

kijk dat zijn hun inkomsten, dat risico wil je niet lopen

RDW is er nu heel duidelijk in, in tegenstelling tot vorig jaar

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev