Advertenties


booskijkers

Gestart door coupe-monte-carlo, 24 oktober 2004, 23:02:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

coupe-monte-carlo

ik vind booskijkers op een fase 1 coupe best leuk, maar ik vind dat ze erg weinig doen, zijn er booskijkers verkrijgbaar die verder over de lampen heenvallen? in vergelijking met die standaard dingen...

Ferdi

zelf aan je motorkap lassen.....  ;)  :D  ???

berry_p

maar als ze te ver over de koplampen heen vallen komt je auto niet meer door de keuring.

Ferdi

dat is ook weer zo  :D

Michel Cijs

Citaat van: berry_p op 25 oktober 2004, 06:06:50
maar als ze te ver over de koplampen heen vallen komt je auto niet meer door de keuring.

dat heb je dus net zo met geplakte booskijkers

meest agressieve look creeer je idd door ze aan te lassen.......

bij sk heb je wel een hele brede booskijker maar ook die kijkt niet echt boos (eerder slaperig) en zal er met de apk ook vast af moeten

Ferdi

michel heb jij er praat over gehad bij de APK? aangezien ik dezelfde als jouw heb en ik had er weing moeite mee had

maar goed door ze te lassen krij idd een agressievere look maar dat vind ik te voor een Megane Coupe...
maar dat is tuning? :D jij kan het best mooi vinden? ;)

Michel Cijs

ik had er ook geen last van op de apk

aangelast kan heel mooi zijn, maar dan moeten je spatborden mee bij een coupe vind ik, heb er aan gedacht bij de respray maar toen in goed overleg en na lang wikken en wegen toch besloten om gewoon deze booskijkers te houden. Ik heb daar ook achteraf zeker geen spijt van gehad......

als je spatborden mee zijn gelast is dat ook weer lastig met het wisselen van een lampje bij je knipperlicht voor etc dus echt praktisch is het ook niet

nylez




deze is van iemand op een ander forum, ik weet niet of je zoeits bedoelde? ::)

ik vind het persoonlijk niet zo mooi eruit zien, had dat toen ook gezegd en toen zeiden ze dat het er in het echt wel mooi uit zou zien dus ik ben nog steeds benieuwd? ;D

ik heb het trouwens ook wel een gezien dat die lijn van de lampen doorliep en er dus in het midden een punt kwam, dit vind ik nog minder eigenlijk :-[

Michel Cijs

dit vind ik ook niet zo mooi, omdat de grille helemaal weg is

ik doel meer op dit:

http://www.meganecoupe.nl/gallery/albums/userpics/IMGP3701.JPG

en dit (deze is wat dieper en extremer)


Ferdi

die eerste vind ik nog wel gaan maar je moet wel goed kijken hoor en die van nylez vind ik helemaal niet mooi  :D

maar dat is mijn mening... en met die knipperlichten,nu je zegt, echt praktisch is het niet nee  ;)  :D


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev