Advertenties


Sticker zijkant auto

Gestart door Alex, 24 oktober 2004, 22:07:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

Ik wil graag een tribal aanbrengen op de zijkant van mijn coupe, het lijk me wel een heel mooi gezicht.
Mijn vraag is weet iemand waar ik deze kan bestellen of misschien wel kan laten doen!
Bij 100% Tuning stond een stand met deze sticker maar weet daar geen naam van!

Alle informatie is welkom!

Zoiets vind ik prachtig:



Groeten Alex

Ferdi

tuning.pagina.nl daar staan een hoop links naar bedrijven etc. ook voor te bestickeren

wat ik je ook kan aanraden is www.tmb.nl daar plakken ze hem voor je en je ekunt zelfs een eigen design maken maar reken er dan op dat het ietsje duurder wordt...  :D

Christian de Vriend

#2
ff kijken op www.3m.nl en dan bij auto,boot en vliegtuig.

dan kom je bij trime-line,ik laat alles bij hun doen,van striping tot raamband tot blindering,je kan het zo gek niet verzinnen/bedenken of ze hebben het,of maken het voor je
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes


megane74

De standjes die je op meeting veel tegen komt zijn van PubliWay en SpiderDesign .Zelf vind ik die tribals en zo al lang weer ouderwets (sorry Marvin) . Airbrush is daar in tegen weel helemaal hot of Two Tone . Kost wel een smal meer maar je rijdt er dan wel weer hip bij .

Ren? v. Kaathoven

ik geef je helemaal gelijk. maar ik vind(persoonlijk) vanaf 1000 euro wel veel voor een airbrush over de gehele zijkant. een beetje afhankelijk wat je wil. en er komt nog eens bij, dat als je een airbrush laat zetten dat je je halve auto moet overspuiten in de blanke lak.
groeten rene.
live life the fast way!
in aanbouw, net zoals de site..........

Ferdi

Citaat van: megane74 op 26 oktober 2004, 20:32:02
De standjes die je op meeting veel tegen komt zijn van PubliWay en SpiderDesign .Zelf vind ik die tribals en zo al lang weer ouderwets (sorry Marvin) . Airbrush is daar in tegen weel helemaal hot of Two Tone . Kost wel een smal meer maar je rijdt er dan wel weer hip bij .

ik geloof dat marvin genoeg airbrush heeft....  ;)  :D


Tuned

restyle in turn hout??

dat zij echt goeie..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev