Advertenties


verstelbare veren

Gestart door coupe-monte-carlo, 6 oktober 2004, 12:34:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

coupe-monte-carlo

ik wil binnenkort mijn auto verlagen, maar zit nu te denken aan die verstelbare dingen
maar aangezien ik hier totaal geen verstand van heb, heb ik een paar vraagjes:
is dit makkelijk om te verstellen? kun je dat zo onderweg doen? of moet je de wielen eerst demonteren enz?
als je de veren versteld klopt dus de uitlijning van de auto ook niet meer , of zie ik dit verkeerd?
weet iemand iets over prijzen van schroefvering?

peterachterop


Michel Cijs

je bedoeld een schroefset

(deze heeft bart idd miss ook te koop)

deze zet je op een bepaalde verlaging, naar boven of naar onder schroeven aan de voorzijde moet dan wel even je wiel eraf anders kan je niet bij de stelmoer

maar in principe is het ideaal qua rijden en qua looks en tegen een redelijke prijs, ondanks dat het zeker niet goedkoop is

chromie

hallo matthijs

ik heb een schroefvering te koop voor de megane het is de zelfde als wat bart
onder zijn megane heeft liggen komt van bij de zelfde winkel en is ook regelbaar
in hardheid en zachtheid en in hoogte en laagte dus heb je vragen ik hoor het wel  ;D


groetjes

Ferdi

als je je wagen verlaagd of verhoogd met zo'n schroefset moet je idd je wagen weer laten uitlijnen, en het gaat echt niet handig zeiden de mensen van KW tegen me het omhoof of omlaag schroeven...  ::)

Niels Nederlof

Gewoon op zijn laagst, en daarna niet meer aankomen  :D
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev