Advertenties


Sierpedalen

Gestart door ThE-BaKeR, 4 oktober 2004, 10:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ThE-BaKeR

Ik vroeg me af wat voor soort sierpedalen jullie gebruiken, welk merk, type en waar te verkrijgen... Ik had namelijk ook een set sierpedalen gekocht welke bevestigd moesten worden met klemmen aan de onderkant van de originele pedalen, maar die pasten niet echt goed.  >:(

Hoe hebben jullie dat gedaan?  ???

Michel Veltman

zelf autostyle pedalen geshopt (zie project pagina voor picture) en die zijn vasgezet met schroeven (ff naam kwijt van die dingen)

wil ze nog tzt vervangen door SPARCO's denk ik
de autostyle pedalen hadden idd ook klemmen aan de onderkant maar die werken niet goed, kans dat pedaal eraf schiet is te groot...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ThE-BaKeR

Dus je hebt gaten in de originele pedalen moeten boren?

Ferdi

Ik heb de ze van Sparco... (kijk mijn projectengedeelte) en heb ze idd vastgeboord zodat ik zeker weet dat ze niet losschieten... :D

Michel Veltman

Citaat van: ThE-BaKeR op  4 oktober 2004, 11:00:05
Dus je hebt gaten in de originele pedalen moeten boren?
correct :D
die klemmen systeem is mij te onbetrouwbaar..straks moet je x vol in de ankers en trap je zo je sierpedaal eraf met alle eventuele gevolgen van dien...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Ferdi

jep veiligheid boven alles  ;)  :D

berry_p

ik heb ook sparco's
vast gezet met de orginele boutjes.
en de pendalen heb ik via mcc gekocht.

ThE-BaKeR

Heeft iemand een linkje voor mij?  8)

Ferdi

zo ver ik weet heb je 2 verschillende sets van Sparco en dat zijn deze (sorry Raimond  ;) )




en deze




Als je meer wilt weten moet je even naar MCC Sport mailen:

info@mccsport.nl of bel ff  0413 37 60 45

De sets liggen rond de 50 euro
wil je dat hij ze monteerd kost het je nog eens 50 euro
veel suc6 en ik hoor het wel  :D



Bob

Nou Sparco heeft echt wel meer sets hoor  :D een stuk of 7 a 8  ;D

www.sparco.it

berry_p

ik heb hele andere ferdi, en die zijn toch echt van sparco  ;D

Ferdi

ik begin ook met ZOVER IK WEET  ;)  :D dat zou best kunnen dat er meer sets zijn hoor , maar dit waren de sets die ik bij MCC sport kon bestellen...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev