Advertenties


kentekenplaat ivm SK-achterbumper

Gestart door Ferdi, 22 september 2004, 14:53:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ferdi

Mijn Evo spoiler kan helaas niet door gaan ivm de gaten die helaas niet uitkomen en moet ik dus mijn kofferbak overnieuw laten spuiten wil ik die evo er op zetten, maar nu ik toch misschien van plan ben mijn kofferbak strak te maken laat ik de evo spoiler ff varen...
maar heb toendertijd geen rekening gehouden met dit projectje ivm met mijn SK-achterbumper, deze heeft geen uitsparing voor de kentekenplaat...  :( wat zou ik het beste kunnen doen?  :-\
en heb ik dan ook eventueel kentekenverlichting nodig?
bj = 1997 en mijn mistlampen kan ik wel in mijn lexus style-units verwerken dus dat is geen probleem  ;)

Ferdi

ik wil hem gewoon helemaal glad maken net als Bob bijv.

sebastiaan

Misschien dat het volgende een oplossing is...
Toevallig is mijn contactpersoontje naar mij toegekomen met een goed bericht.
Hij heeft voor mij een donor achterklep gevonden.
De uitsparingen van de ene klep zal worden overgezet naar de bumper.
Eigenlijk simpel knip en goedplak werk.

Zoek bij de sloop een willekeurige klep of bumper met een kentekenuitsparing. :D

Ferdi

ja dus dan ontkom ik er niet aan om mijn achterbumper ook opnieuw te spuiten  :-\  :'(

Jeroen

Het is voor jou nu te laat, maar SK heeft nu de bumper ook met de uitsparing er al in.

Ferdi

dat weet ik maar toen wist ik nog niet ofdat ik mijn kofferbakklep glad wilde maken   ;) ach ja Tuning  ;D

sebastiaan

Jammer genoeg (voor mij) is SK qua site nog niet actief.
tenminste het onderdeel producten dan.

Robert yellowDevil

Citaat van: Jeroen op 22 september 2004, 15:15:56
Het is voor jou nu te laat, maar SK heeft nu de bumper ook met de uitsparing er al in.
Citaat van: Ferdi op 22 september 2004, 15:18:58
dat weet ik maar toen wist ik nog niet ofdat ik mijn kofferbakklep glad wilde maken ;) ach ja Tuning ;D

Als je een nieuwe achterbumper wil gaan kopen met wel uitsparingen erin voor je nr.plaat, dan hou ik me aanbevolen om de jouwe (oude) over te nemen, hoor !!

Laat het me maar weten, ok

Bob

#8
@ Ferdi, helaas ontkom je er niet aan om alsnog je achterbumper te laten bewerken of de nieuwe (met uitsparing) te kopen.? Het idee? van Basje (Sebastiaan) is zo gek nog niet...volgens mij heeft Jan dat zo ook gedaan (correct me if i'm wrong? ;)).

Bij mij hebben ze van polyesther een uitsparing gemaakt. En ja, het is heel verstandig om een kentekenverlichtig aan te brengen..anders krijg je waarschijnlijk problemen met de mannen/vrouwen in het blauw.

PS: Als je een gladde achterklep wilt: kijk eerst goed rond Ferdi..... niet iedereen kan dit even mooi. De achterklep van een megane is ??n van de moeilijkste achtrekleppen om dicht te laten maken? :D

PSS: Mocht je besluiten je bestaande bumper aan te passen; ik heb nog een kenteken-unit liggen voor je (?25  :D) zodat je die mooi in kunt laten werken  :D

Ferdi

Bob bedankt voor je advies..? :D maar mag ik vragen hoe jij dit hebt gedaan of had je al een bumper met een sparing erin?

@ Robert (yellow devil) die achterbumper gaat er niet uit aanpassen en overnieuw spuiten is altijd nog goedkoper dan een nieuwe kopen en spuiten  ;)

Bob

Bij mij was het de gewone "uitsparingloze" SK achterbumper. Ze hebben er zelf een uitsparing ingemaakt van polyester   :D

Michel Cijs

in jan's project kan je zien hoe jan dit heeft gedaan met zijn bumper  ;)

Ferdi


Ferdi

hmmzzz? :-\ zie zijn bumper wel maar niet hoe die dat gemaakt heeft...? :(

Bob



Als je goed kijkt zie je dat Jan de bestaande kentekenhouder uit de achterklep heeft verzaagd  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev