Advertenties


cool new tuning products

Gestart door wess, 22 september 2004, 11:29:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

wess

zie je nieuwe of coole tuning producten plaats ze hier

gezien bij conrad mistlamp met angeleye erom heen


peterachterop

#1
Ik weet niet of dit iets nieuws is of dat dit een rage is die aan komt waaien.
Maar dit soort bumpers vind ik wel strak. Met die alluminium spijlen erdoor.



Michel Cijs

ik zie geen foto, maar dat is typische spaanse en franse tuning, deze rage komt nu aardig deze kant op waaien tvv gaas bijv  ;)

Ferdi

en mag dit?? IVM de verkeersveiligheid?

peterachterop

zal er in vervolg aan denken!
Zat even in de knoop met die nieuwe upload sites. verander hem morgen wel even.

Tuned

vind het dan meer klasse uitstralen, het gaas voor het meer race achtige

Michel Cijs

Citaat van: peterachterop op  3 oktober 2004, 23:24:58
zal er in vervolg aan denken!
Zat even in de knoop met die nieuwe upload sites. verander hem morgen wel even.

ff offtopic als je nog foto's van ons hebt in Assen dan zie ik ze graag peter op michelcijs@meganecoupe.nl :D

peterachterop


peterachterop

zo de foto is aangepast en gelijk vergezeld met een andere honda welke gisteren ook in assen stond.

sebastiaan

Ik heb zojuist een "optisch " coole uitlaat gezien, ovaal. merk is powerful.
is dat een gerenomeerd merk want ik ken me daarin te weinig in thuis. :-X

Decepticon#1

Hey,

Daar heb ik er 1 van. Het is geen Remus of Sebring, maar het geluid is wel prettig...vooral wat lager in de toeren en daarna weer boven de 3000. Het zijn niet hele dure uitlaten, maar ik ben er wel tevreden mee.

Greetz,

Peter (Decepticon #1)

jeroen84

ik heb die power full gehad op mijn oude 1.6e
klinkt lekker mooie diepe brul

Robert yellowDevil

Ik vond hem zelf persoonlijk heel erg tegen vallen, had de zelfde als Marvin, maar zelfs zonder kat kwam er nagenoeg niets uit qua geluid, ben daarom overgestapt op een Otto racing pijp ( van show-off imports, zelfde prijs kategorie) en die brult heerlijk, vraag maar aan La bitch en Christiaan? ;D ;D ;D

In mijn ogen is Otto zeker een betere keuze, of je moet hem alleen maar voor het uiterlijk willen, en niet voor het geluid, kan ook hoor, maar voor de prijs hoef je het niet te laten.

Succes.

Puppetmaster

Citaat van: Robert -Yellow Devil- op 18 oktober 2004, 09:45:22
Ik vond hem zelf persoonlijk heel erg tegen vallen, had de zelfde als Marvin, maar zelfs zonder kat kwam er nagenoeg niets uit qua geluid, ben daarom overgestapt op een Otto racing pijp ( van show-off imports, zelfde prijs kategorie) en die brult heerlijk, vraag maar aan La bitch en Christiaan? ;D ;D ;D

In mijn ogen is Otto zeker een betere keuze, of je moet hem alleen maar voor het uiterlijk willen, en niet voor het geluid, kan ook hoor, maar voor de prijs hoef je het niet te laten.

Succes.

Inderdaad. Een OTTO demper is een compleet open demper en brult als een gek. Bij La Bitch komt er (in combinatie met spaghetti spruit en katvervanger) een heerlijke brul uit. En, hoewel het Japstyle is, zie ie er niet zo uit. Lekker dik, maar toch ingetogen.

sebastiaan

Dank je wel, maar ik wil geen brulaap uitlaat.
mij gaat het om het optische en niet om de volume :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev