Advertenties


interieur verlichting in andere kleur

Gestart door basE, 17 september 2004, 23:11:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

basE

Ik heb een vraagje, weet iemand misschien waar ik goeie lampjes kan kopen in de kleur blauw om mijn interieur te verlichten.
Kan ze namelijk nergens vinden ???.
Alvast bedankt,

Bas

megane74

Heb je al eens gekeken bij Autostyle.
Ik weet dat ze bij www.4yourcar.nl  in Ijsselstein deze namelijk een behoorlijk assortiment hebben aan lampjes .

basE

niemand die dit ooit gedaan heeft en misschien wat adressen voor me heeft ???

Raymond

Citaat van: basE op 21 september 2004, 00:01:45
niemand die dit ooit gedaan heeft en misschien wat adressen voor me heeft ???

Je bedoelt ter vervanging van je normale binnenverlichting? Ik heb uit het Autostyleboek blauwe LED binnenverlichting gekocht, kost je wat maar heb je ook wat. Levertijd is vaak lang omdat het uit China/Japan komt ofzo...

Succes :D

basE

ja ik wil de orginele binnenverlichting die gaat branden als je je deuren open doet vervangen door gekleurde het liefst blauwe

basE

he raymond,
kan je mij vertellen welke jij hebt gekocht dan heb ff op de site van autostyle gekeken maar kan ze nie vinden ???.
Alvast bedankt,

Bas


Reinier Goorden

Ben ook op zoek geweest naar zulke lampjes. Bij de Bredase autoshop vertelde ze mij echter dat ze gewoon wit licht geven. Dat was niet de bedoeling. Heb nu gekozen voor zeven verschillende kleuren. Knippert lekker enzo. Alleen zie je geen kl*te als het donker is.
Succes

stephan

dus bij autostyle heb je ze ook in het rood voor ons en bij halfords??

basE

Die lampjes bij halfords zijn nix ze zijn blauw maar als je ze erin doet en ze gaan branden zijn ze gewoon helder licht en nix blauw, dus niet kopen (bespaart je maar 5 eurie ;))!!!!!!!!!!!!!!!

Decepticon#1

Heb er een paar groene van autostyle gekocht, doen het prima!  :D

Greetz,

Peter

rik23

Of je plaatst een ledje. Geeft ook erg veel licht en kost bijna niets. ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev