Advertenties


Nieuwe Headunit

Gestart door RaymondTroost, 17 oktober 2005, 16:26:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RaymondTroost


ppveenstra

dit apparaat is te vergelijken met de avix-x1 maar dan zonder navigatie..

Zal kwa aanleggen niet erg moelijk zijn.. een erg mooi toestel voor een aantrekkelijk prijs..

Heb hierover ook al eens wat info ingewonnen  :D

RaymondTroost

Oke.. oke Het ziet er allemaal erg netjes uit.. Tis niet van een bekend merk dat niet.. Mja goed als het allemaal goed werkt.. Op makrtplaats staat ook een filmpje.. Dan zie je hoe snel die uit en inklapt :D

EyesOnly

Merkloze zooi? (Medion style? :))
Zou er niet aan beginnen.

Betaal iets meer voor een echt merk...pioneer...jvc..etc
Vooral 3 jaar garantie lijkt me handig bij een klapscherm

Stefan

mee eens

ben er ook niet erg kapot van idd.
Dit soort merken proberen er zo blits mogelijk mee voor de dag te komen, maaar vaak is het meer uiterlijke schijn.
Dit is wel een merk waar ik persoonlijk nog nooit van gehoord heb.......
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

mijn ervaring,... merken als Marquant, Venturer, Medion, etc. etc. etc. NIET KOPEN!!!
dief van je eigen portemonnee!!

spaar langer door voor wat fatsoenlijks of koop 2e hands.
ook merken als Akai en Yoko die over het algemeen wat bekender zijn, lekker links laten liggen.
zelf ben ik ook niet te spreken over de Sony Autoradio's maar dat is waarschijnlijk puur mijn eigen slechte ervaring.

voor radio's en HU's, ga voor Pioneer of JVC, zijn in mijn ogen de betere merken.

ppveenstra

toch is medion 1 van de marktleiders van duitsland, dit soort merken zijn vaak goedkoper doordat men veel minder promotie en ontwikkelingskosten heeft..

vergeet niet dat een avic xr1 uit de fabriek van pioneer ook 50% minder kost dan in de winkel  ;D

Timo Zuiderduin

tuurlijk, reclamekosten e.d. zijn allemaal in de kostprijs meegenomen!
en de verkopers moeten ook nog wat verdienen.

maar ik blijf erbij, liever een merk die zijn strepen verdient heeft dan een voor mij vrijwel onbekend merk!

Stefan

1 van de marktleiders of niet, toch lijkt het me niks, hoe komt het dan dat dit merk zo onbekend is in nederland en helemaal niet aanslaat?Misschien is de gemiddelde duitser wat minder kieskeurig en gaat het hem om de looks..?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

RaymondTroost

Neeh precies.. ik ben er ook niet voor.. heb zelf ook altijd merk audio gehad in me vorige wagen.. Medion hoor ik ook geen slechte verhalen van.. Dat kan wel kloppen.. maar de rest van het rijtje is absoluut ### natuurlijk.. Ik wacht gewoon todat iemand anders zo'n ding koopt :angel:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev