Advertenties


kiezen van audio setup

Gestart door Miikee, 21 maart 2011, 22:46:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Miikee

#15
Is dit wat jongens ? Om aan te sluiten aan mijn versterker?

Erix

Alles kun je aansluiten op een versterker. Wel zou ik er een beetje voorzichtig mee zijn met het voeren van vermogen en redelijk hoog filteren.

Zijn sowieso al erg oude beestjes, dit is serie 2 en ze zitten nu op serie 6.
Daarnaast staat er 100Watt peak op waar dit bij serie 6 170Watt peak is en maar 30 Watt RMS.
Schat die oude beestjes daarom op zo'n 25 Watt RMS thermisch, qua XMax zul je misschien zelfs al eerder aan de limiet zitten.

Dus gewoon proberen als je ze op je versterker wilt aansluiten en dan goed luisteren tijdens het afstellen...
ZX-Audio · the finest audio products around

Miikee

#17
Ik zal er beetje mee uit kijken dan in ieder geval. Kabeltjes door de auto trekken is opzich best aardig gelukt. Weet iemand zo alleen hoe ik de achterbank(zitgedeelte) eruit haal? zag al dat er onder de 2 zitgedeeltes 2 lipjes zaten die je naar voren moest trekken. Alleen nu blijft hij toch in het midden nog ergens aan vast zitten. En waar heeft iedereen zijn massa kabel van zijn versterker aan vast gemaakt? Iemand ideeën?

:edit: sorry, moet eerst leren zoeken. Zie net dat er in het opbergvakje op de achterbank nog twee aansluitpunten moeten zitten.

sjerrie

Onder het stof in het middenbakje zitten 2 10mm boutjes. Deze los draaien en daarna kun je het bakje los halen.
Deze moet je wel richting je kofferruimte of voorstoelen schuiven omdat daar 2 haakjes zitten.
~Just got Maggied~

Miikee

Jup.. het is allemaal gelukt dit weekend. wel met de nodige tegenslagen. Voor elkaar gekregen om mijn zekeringen kapot te laten springen. Maar alles zit nu aangesloten. Mijn massa bleek alleen nog slecht te zijn want mijn versterker stond alleen maar te knipperen. Dat nu ook verholpen en nu dik tevreden over het geluid.
Iedereen bedankt voor de tips! ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev