Advertenties


Cd's opbergen

Gestart door Remy P, 2 november 2010, 14:16:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remy P

Ik ben eens benieuwd naar wat iedereen zoal gebruikt om cd's in de auto op te bergen. Gebruik je een hoes om de zonneklep waar je een set cd's in hebt of leg je cd's in de deur? Of weer op een andere manier?
Ik heb namelijk een stapeltje cd's die ik in de auto permanent wil hebben, maar ik wil niet dat ze overal rondslingeren, wil ze dus beetje netjes opgeborgen hebben.
Normaliter zou ik al snel kiezen voor zo'n hoes die je om de zonneklep kan hangen, maar ik heb een cabrio en met het dak open vind ik dat niet echt mooi uit zien eerlijk gezegd en ze moeten er ook niet uit kunnen waaien dan..

Dus ben benieuwd of iemand hier een leuke oplossing voor heeft.

Colin

Achterin je stoel in zoon opbergmap, in de deur, dashboardkastjes, onder je stoel. Genoeg plek zou ik zeggen
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Remy P

inderdaad genoeg plekken voor ;) en eigenlijk wil ik kijken dat ik het zodanig kan maken dat je er tijdens het rijden nog makkelijk aan kunt. Zo'n hoes om de zonneklep zoals ik eerder zei, is bijvoorbeeld zo'n oplossing. Op het moment dat je nog een tasje of iets met een rits op moet maken om een plastic doosje open moet maken, dat is al te gevaarlijk voor tijdens het rijden ;)
Iemand daar misschien een idee over? Wellicht iets maken onder het dashboard wat je kan uitklappen of iets dergelijks....

Rick Santbergen

Alle cd's zitten in 1 mapje, dit mapje ligt in het dashboardkastje.
Simpel toch?

Daarnaast werk ik met mp3 cd's en deze vervang ik voor het stoplicht of voor het wegrijden  :P

theniels

misschien is het net zo makkelijk om een radio met usb aansluiting of iets dergelijks te kopen ;) ik heb er wel voor gekozen Y

Remy P

Citaat van: theniels op  2 november 2010, 16:30:42
misschien is het net zo makkelijk om een radio met usb aansluiting of iets dergelijks te kopen ;) ik heb er wel voor gekozen Y

Daar had ik eigenlijk eerder aan moeten denken, heb net sinds een week een nieuwe radio gekocht, maar zonder usb..
Ik heb ook zitten denken om iets te maken in het dashboard. Een vriend van mij heeft in een sparing van zijn dashboard (geen megane overigens) een soort lade gemaakt, waar hij een aantal in kwijt kan. Hij hoeft alleen de lade open te trekken en kan er zo bij. Maar de megane beschikt helaas niet echt over een ruimte waar je zoiets zou kunnen realiseren, toch??

Rebecca Fontijn

heb mn cd's in een hoes zitten in mn dashboard kastje alleen gebruik ik ze noit meer doodat ik een radio met usb heb

paikey

Heb alles op een usb staan,geen gedonder meer met cd's :P
Me DVD's daarin tegen zitten in me bijrijders stoel (aan de achterkant)

Rogier

ik ben heel slordig met me cd's zodra ik ze niet meer luister gooi ik ze op de achterbank met de rest van de spullen :P mijn cd's zijn dan ook heel snel kapot :D

en ik heb die vak niet in me stoelen :P

dennis21

Rogier daar kan ik over meepraten haha

ivo.

cd's zitten bij mij in de deur in zoeen ronde map zeg maar:P

maar het meeste staat toch op mijn i-pod en meerder usb sticks:P

renault meganefreak467

Ik had mijn cd/dvd in een spindel zitten.

tot dat me radio uit de waggie gestolen was. >:(


nu is het alleen USB-sticky !-!
zwarte megane coupe ph1

Remy P

Ik heb ondertussen ook gezocht en gevonden....een Renault armsteun. Waarschijnlijk met opbergruimte binnenin (hoop ik althans, staat niet op de site genoemd). Lijkt mij ook wel een oplossing om daar cd's in op te bergen ;) tevens handig om te gebruiken om andere dingen in te doen.
Iemand toevallig ervaring hiermee?

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev