Advertenties


Automaxx summer edition 2008

Gestart door Reinier Goorden, 12 april 2008, 14:07:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Verloop

Vandaag even langs geweest  !-!. Veel boem-boem en maar weinig echte "show-rides", maar ondanks dat even lekker bijgekletst met een aantal ;).

Jochem's en Matthew's auto gelijk gespot bij binnenkomst (glommen weer lekker heren ;)). Later op de dag het gezelschap pas gesproken ;) Stephan inc. :).

Heb een paar megane's gespot, zal later dit weekend even de foto's online gooien (alleen megane foto's :D & R32 ;)). Barst nu van de koppijn, dus hou me even rustig de rest van de avond.

rs50jochem

Was een lekker dagje aluwel dat de low car competition werkelijk weer eens nergens overging.. Nick kan daar zelfs geen prijzen winnen want je moet een plastic bumper en side-skirt hebben om een laagste punt te bepalen, gewoon een originele carosserie die op 2 cm van de grond raakt word niet gemeten, laat staan de algehele bodemvrijheid.. Jemig wat is het weer happy plastic feest.. boemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboem wat een klote herrie..!

sebastiaan


Dennis Postma

Als ik het zo hoor is er dus helemaal niets veranderd  :x Niets gemist inderdaad  :neen:

matthew

Ik heb me wel vermaakt ondanks dat bij binnenkomst de boel niet echt lekker geregeld is daar want we hebben hem uiteindelijk maar gewoon ergens neergezet.(langs Fusion stand).

Kwa show kwalitie waarde is inderdaad niet echt topEn ja boemboem ik hou der wel van ;) maar soms alles door elkaar is ook teveel.

Ik zal vanavond wel de foto's online zetten. --

peterachterop

De vraag op dit event is dus hoeveel playmobiel poppetjes er zijn omgesmolten om je bumper te maken.

Citaat van: RS50Jochem op  5 juli 2008, 18:52:11
Je moet een plastic bumper en side-skirt hebben om een laagste punt te bepalen. Jemig wat is het weer happy plastic feest.

Stefan

Zo, ook weer een x op automaxx geweest.
Ging onverwacht met jochem en Matthew mee.
Was niet erg onder de indruk van het hele gebeuren, het is allemaal nogal een warboel zal ik maar zeggen.
Gelukkig was het wel lekker weer, toch nog wat.. :)
Verder was het uiteraard best gezellig onder elkaar  :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

freek

matthew bij fusion staat is altijd goed  _o_

heb je de showgirls van fusion nog gezien die zijn echt te goed gewoon hahhaha
hadden ze trouwens ook nog een fusion auto er staat toevallig een seat ofzo===

(krijg je met fusion mannen hahah)
only men of stihl

Stefan

Er stond een Fusion Leon en een celica ook.
Trouwens, die girls van Fusion valt ook best mee hoor.. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers


peterachterop

die leon stond ook in drachten tijdens de 1e street legal night.
Om eerlij kte zijn een lelijk ding.
verder binnenin een kofferbak met 1 plak polyester met wat versterkers.

matthew


DannyF

was er ook ;) heb volgens mij precies 4 megane's gezien :( waaronder eentje met een hele fraaie achterkant wat ik zelf vind

Reinier Goorden

Je stond naast Ronald zie ik !-!

Dikke dodge is het he  _o_

matthew

Ja die is er later bij komen staan idd wel een apparaat.

Maar wie is Ronald?(zegt mij niks in ieder geval)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev