Advertenties


Automaxx summer edition 2008

Gestart door Reinier Goorden, 12 april 2008, 14:07:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reinier Goorden

Beste leden,

Na wat mindere ervaringen met dit evenement 2 jaar geleden, vorig jaar was het tegelijk met ons eigen clubweekend, willen we dit keer graag van jullie weten hoe jullie hierover denken.
In principe heeft het weinig met een tuningsmeeting van doen en is het naar mijn idee meer een feestweekend. Maar natuurlijk zullen we jullie niet teleurstellen als jullie er massaal heen willen  ;)


Groet
Reinier Goorden
Meetingcoördinator
Renault meganeclub

harm

nou. ik ga wel (stapeltje flyers mee  :q , je weet nooit waar het goed voor is)
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Reinier Goorden

Nog meer mensen die hier zeggenschap in willen hebben?

Tec.X

ik ga wel had wel verwaht dat jullie niet zouden gaan dus ga met een grotwe groep vrienden die speciaal een clubje hebben opgericht om erheen te kunnen gaan

word een gezellig weekend!!

(koltieboy) Dennis Kolthof

Ik had ookal dat idee Michel.
En heb ook met vrienden afgesproken om daar heen te gaan!
Wil best wat flyers mee nemen van de club hoor.
Maar khad zoiets van ga wel met vrienden heen aangezien vorig jaar ze hier er ook al niet zo over te spreken waren!

Michel Cijs

de poll lijkt me daarin ook duidelijk dat er te weinig animo voor is om dit vanuit de club te organiseren, al een paar jaar eigenlijk inderdaad.........

peterachterop

Het is een event waar je net zin in moet hebben.

Danny/megane coupe

ik heb ok wel intresse om er heen te gaan maar moet je het hele weekend of kan je ook 1 dag er staan ofzo? heb nog geen ervaring met show's! hoor jullie reactie wel

Decepticon#1

TICKETS
Voor AutoMaxx Summer Edition 2008 zijn er twee soorten tickets verkrijgbaar: dag- en campingtickets.

Dagtickets
Wil je op zaterdag of zondag een dagbezoek brengen aan AutoMaxx Summer Edition, dan kun je ter plaatse een dagticket a € 16,- scoren. Deze zijn niet in de voorverkoop verkrijgbaar. Met een dagticket kun je van 10.00 tot 17.00 uur op het terrein blijven. Tickets zijn alleen verkrijgbaar aan de kassa's van het Evenemententerrein Walibi World. Een kortingsbon is uit te printen via www.402events.com.

Campingtickets
De echte die-hards blijven natuurlijk vanaf vrijdag kamperen! Je kunt je campingtickets in de voorverkoop bestellen. Clubleden (van clubs die bij de organisatie zijn aangemeld) krijgen maar liefst 5 euro korting per ticket! Weekendtickets zijn tot 15 april 2008 verkrijgbaar vanaf €50,- per stuk (het speciale kortingstarief). Redenen genoeg om meteen je tickets te bestellen...

tariefen en verdere info kun je hier vinden...

http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?t=8509

Paultje

#9
even uitleg over automaxx SE

Ik ben er altijd met plezier naar toegegaan. Maar het is niet echt een show als andere.

Het is vooral een festival met auto gerelateerde en minder autogerelateerde onderdelen.

Zo zijn er overdag wat demo's enzo. En 's avonds heb je in de feesttent(en) altijd wel goede optredens.
En vooral veeeeel drank.
De auto's die er komen zijn van erg wisselende kwaliteit. Je hebt echt van de baggerauto van de boer tot hele mooie auto's er staan.

De enige kanttekening die ik wil maken is..... drankje en auto's..... gaat niet altijd goed. zeker niet in combi met weinig slaap.

Maar nogmaals. Binnen ons groepje was het altijd gezellig. Maar je moet geen strak geregelde show verwachten.
snappie

Danny/megane coupe

Bedankt voor jullie reactie !-!
Maar met een dagticket koop mag je dan ook met je auto op het terein om hem te show :)

Tec.X


sebastiaan

NOOIT MEER.....
.... tenzij ik een traktor heb......

rs50jochem

Samen met Matthew ga ik de Zaterdag waarschijnlijk even kijken..

Danny/megane coupe

Ik sta er zondag ook bij midlands op veld G

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev